en ook vanuit hier word aan je gedacht! hopelijk gaat het allemaal nog goed met jullie en de uk. duimen draaien hier hoor!
Bedankt meiden, sorry even kort berichtje. Kost me veel energie allemaal. Kleine zit nog veilig binnen maar vandaag is het wel onrustiger. Hopelijk blijft het vanaf nu rustiger x
Ach Bee toch. Wat een ontzettend spannende tijd voor jullie. Ik hoop van harte dat jullie kleintje nog een tijd mag blijven zitten. Denk aan jullie.
Jeetje wat heftig zeg! Ik zal voor je duimen dat de kleine nog een mooie tijd blijft zitten. Wat goed dat je toch snel gebeld hebt.
Dat is schrikken meid ! ... Ik wil je heel veel kracht sturen en positiviteit ... hopelijk gaat alles goed komen en blijft de kleine nog lekker een aantal weken zitten ., iig veel sterkte en kracht . xxx
Hi meiden, rustige nacht en ochtend gehad voor wat betreft m'n buik, dus dat geeft moed. Weer een halve week verder sinds opname. Denk ook echt dat m'n angst gister het alleen maar onrustiger maakte, ook dat is niet goed natuurlijk. Dus probeer minder op m'n buik te letten en ga gewoon vanmiddag weer slapen. Dat is het fijnste. We blijven hopen en vertrouwen houden.
Wat enorm schrikken Bee! Ik hoop dat je wat afleiding kan vinden wat de tijd sneller zal laten verlopen. Probeer positief te blijven, al kan ik het ook goed begrijpen dat dat soms moeilijk is.
Ahhh Bee, ik lees nu pas je topic en zit het met kippenvel te lezen. Ik hoop dat je kleintje rustig blijft zitten. Heel veel sterkte en kracht de komende tijd!
Oh lieve Bee.. Dit topic was me al wel eerder opgevallen, maar toen had ik helemaal niet door dat het jouw topic was.. Superknap dat je je gaat focussen op het positieve. Fijn dat je buik ook wat rustiger is. Ik denk aan je meissie. Heel veel sterkte!
Lieve dames, zo fijn al jullie lieve berichtjes en geduim. Het heeft tot nu toe goed gedaan: tot verbazing van de gyn is mn bmm verbeterd. Net toch een inwendige echo gehad, waren ze eerst niet van plan, en het ziet er wat beter uit dan zondag. De rust doet dus goed en de harde buiken die ik nog best veel heb gehad de afgelopen dagen hebben tot zover geen schade aangericht. zo'n opluchting! Voor nu dus goed nieuws, begin komende week bekijkt de gyn het weer en dan verder bepalen wat te doen. Gyn gaf eerlijk aan dat ik een bijzonder geval ben en ze niet zo goed weten wat er wel en niet gaande is. Dus ik word goed in de gaten gehouden. Geeft veel hoop en vertrouwen, al weet ik dat we er nog lang niet zijn. Maar we houden moed!