Harde buiken en niet rechtop kunnen staan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bee1986, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Ramona, dankje voor je positieve verhaal! Doet me goed.

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wauw, wat een goed nieuws! Ben zo opgelucht.

Knuffel!

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Wat fijn zeg! Hopelijk blijft het zo goed gaan.

4. Oh, wat fijn! Mag je wel in het ziekenhuis blijven?

5. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Wat fijn dat je bmm verbeterd is!!
    Hopen dat je dit zo lang mogelijk kan vasthouden! :)

6. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

goed te lezen dat het " stabiel "lijkt te zijn voor nu
    het zal best even pittig zijn die lange dagen in het zh?

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Fijn om je goede berichtje te lezen!
    We blijven doorduimen voor je

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Wat een goed bericht!! Ik ben blij voor jullie! En duim nog steeds dat het de eerstkomende maanden zo mag blijven!

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jeetje meis ik lees nu je hele topic pas, maar ook hier brand er een kaarsje voor jou en je kleintje.
    Fijn dat het voor nu inderdaad stabiel is en ik hoop zo dat je nog heel lang zwanger mag blijven. Hou moed meis, je doet het super goed!!

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Oww gossi Bee! Ik gun t je zo een gezond kindje op de wereld te zetten.
    Vind het heel erg voor je.
    Super veel respect voor je positieve houding en je kracht.
    Ik duim voor jullie!

Sterkte!

11. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Wat fijn dat je bbm verbeterd is.
    Blijf voor je duimen.

12. Hoe gaat het nu meissie?

13. Schilderijtje

ben ook wel nieuwsgierig hoe het nu met je is?

14. Schilderijtje

15. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Hi Sprankelkind en Shaddixx, lief dat jullie vragen hoe het nu is. Kan sinds gister zeggen dat het iets beter gaat. Had niet eerder meer hier geplaatst want eigenlijk was alles een beetje teveel, wou alleen maar liggen en slapen. Want na de goede echo waarop m'n bmm verbetert leek kreeg ik ten gevolge van de inwendige echo en fysieke activiteit opnieuw veel harde buiken totdat ze s avonds om de 3-5 min kwamen en ik weer weeenremmers nodig had. Gelukkig hielpen die, maar de dagen erna bleef m'n buik hypergevoelig voor prikkels. De gyn stond ook voor een raadsel, ze weten het niet zo goed. Maar ze proberen nu of antibiotica infuus helpt (ze vermoeden/hopen dat er toch een stiekeme infectie sluimert die nog niet in bloed en urine te zien is) en m'n buik begint daadwerkelijk rustiger te worden nu :D hoop zo dat dat idd de oorzaak was voor de harde buiken! Dan is hopelijk dat gevaar geweken, want in combi met de verweekte bmm maakte dat het zo dreigend. Hoe m'n bmm nu is weten we niet, hopelijk nog steeds goed. Waarschijnlijk ergens de komende dagen weer een echo en als m'n buik daarna rustig blijft en het er goed uitziet hebben ze het zelfs over naar huis gaan. Zo fijn na alle negatieve berichten vorige week van de artsen! Ze zijn steeds hoopvoller en wij dus ook. Het gevaar is nog niet geweken en het zal spannend blijven de komende tijd, maar de acute dreiging is volgens mij voorbij.

M'n kleine man heeft het in de tussentijd nog heerlijk naar z'n zin, maakt lekker koprolletjes en deelt graag wat schopjes uit. Het mag ook gewoon niet mis gaan, we willen hem over een flink aantal weken levend en gezond in onze armen sluiten en daar doen we alles aan met de artsen.

Bedankt voor al jullie steun en geduim! Het werpt z'n vruchten af! Zodra ik weer meer weet laat ik het hier weten.

X Bee

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Logisch meid dat je niet altijd de behoefte hebt om op het internet te turen! We houden gewoon je topic in de gaten..
    Hopelijk doet de ab goed zijn werk. Je bent in ieder geval al een week verder en hopelijk kan dit doorzetten!
    We blijven duimen voor je!

17. Ramona80

Ramona80 Actief lid

19 okt 2014
    210
    0
    0
    Nog veilig in mama's buik, daar moet hij ook nog heel lang blijven.
    De ab kreeg ik de 2e zwangerschap ook, mijn buik werd ook heel snel onrustig. Met 24 weken volledig verstreken cervix en 3 cm ontsluiting en uitpuilende vliezen. Steeds weer harde buiken als ik ook maar ging douchen of naar het toilet. Kreeg daardoor steeds de Max dosis remmers. Steeds bij afbouwen werd de buik onrustig. Daarnaast kreeg ik ook antibiotica tegen infecties en proluton injecties. Uiteindelijk die keer pas met 32 weken bevallen.
    Bij mijn eerste had ik ook met 24 weken een verstreken cervix en uitpuilende vliezen, kreeg toen wel remmers en opname, maar zonder ab en proluton. Toen bevallen met 27 weken.

Hoop dat je nog heeeeel wat weken plat moet liggen, dat betekent dat de kleine nog veilig bij je in je buik is.
    Houd vol beide.

18. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat fijn dat het weer de goede kant opgaat. Ik duim nog steeds dat jullie mannetje blijft zitten.

Knuffel!!

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ik duim ook nog steeds!!! Kom op ukkie lekker nog bij mama blijven in der buik!

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Knuffel bee!

Deel Deze Pagina