Geen bericht is idd goed bericht: ik ga maandag naar huis! Het is stabiel en ziet er voor nu heel hoopvol uit. Hadden de artsen niet verwacht toen ik binnen kwam, zeiden ze gisteren nog. Maandag 24 weken, belangrijke mijlpaal, en dan hopelijk nog heel veel weekjes erbij Dank voor jullie reacties over het mobiliseren en dat jullie je mijn gevoel kunnen voorstellen. Light, klopt idd dat het wel belangrijk is om iets meer te doen, maar zo spannend wat het doet. Heb afgelopen week wat meer gelopen en wat langer gestaan in de badkamer, zelf gordijnen open doen, beetje door de kamer lopen. Ondanks dat zag de bmm er nog hetzelfde uit, dus dat geeft wel vertrouwen. Maar echt langere tijd rechtop zitten zie ik nog niet zitten, bijvoorbeeld. Komt over paar weken wel. Had namelijk weekend voordat ik werd opgenomen juist als ik lang zat last van de harde buiken, dus durf dat nu nog niet aan. Komt wel. Het blijft zo super dat jij gewoon al bijna 34 weken bent! Op naar de eindstreep. Vind het echt lief dat jullie zo mee blijven leven. X
24 weken is inderdaad alvast een mooie mijlpaal! Ben je blij dat je naar huis mag of zie je er tegenop?
Super fijn Bee! En wat betreft dat mobiliseren: zo deed ik het precies hetzelfde. Als ik dan eens een goede dag had deed ik iets meer. En bij mij maakte het qua harde buiken weinig verschil. Maar hoe verder je komt, hoe meer je durft. Op naar de 26 weken. Je bent een topper!
Ja heel blij! Ik mocht al eerder naar huis van de artsen maar had toen zelf het vertrouwen nog niet. Nu wel, doordat het ondanks iets meer bewegen nog steeds goed was afgelopen week. Dus ga met een goed gevoel naar huis en hoop nog heel veel weken erbij te halen
Tnx lieverd! en stap voor stap ietsje meer doen is denk ik ook het beste. Op naar de 26 en dan gewoon nóg heel veel weken erbij . Zal vandaag ook weer even om het hoekje kijken in de club.
Fijn te horen dat het nog steeds stabiel is? Blijf maar goed naar je lochaam en gevoel luisteren. Heel veel succes thuis!
Super fijn Bee! Lekker thuis je tijd uitzitten, altijd beter dan in het ziekenhuis. K hoop dat de kleine nog paar weekjes lekker bij je blijft zitten maar één van de belangrijkste mijlpalen heb je al bereikt qua termijn, nu mijlpaal voor mijlpaal verder gaan/komen!
Hi Aurin en Xmoonlight, lief jullie berichtjes! Het gaat goed en morgen 26 weken! Belangrijke mijlpaal waar we niet van durfden dromen toen ik 5 weken geleden in het zkh kwam met de paniek en pessimisme van de artsen. Maar met bedrust is het tot nu rustig en morgen weer eerste echo sinds ik uit zkh ben. Heb er een goed gevoel over. Niemand kan zeggen wat er de komende weken gaat gebeuren, ik zou zomaar opeens kunnen gaan bevallen, maar heb er op een of andere manier wel vertrouwen in dat ik gewoon heel ver ga komen. Nu op naar de 28 weken! Volgende mijlpaal Hoe gaat het met jullie? Aurin je kleine is alweer 3 maanden en Xmoonlight, jij kan bijna af gaan tellen .
Wauw, bijna 26 wk! Super zeg , idd op naar de 28wk!! Jaaa hier al wel een beetje aan het aftellen hoor!!! Lekker al aan het rommelen met wasjes enzo.. Trouwens zaten wij sowieso met zn drieen niet in de november 2014 topic??
Heerlijk om met alles bezig te zijn lijkt mij . Afgelopen weken durfde ik niet eens meer te fantaseren en nu begin ik ook wel kriebels te krijgen om aan de slag te gaan met de babykamer enzo (nou ja, m'n man dan ) Klopt van het nov topic! Bij jou en mij ging het toen helaas mis, bij Aurin gelukkig goed. En straks hebben ook wij onze wondertjes in onze armen.
Ja die kanjer van jou gaat het gewoon vol houden hoor!! Over 14wk hebben we gewoon alledrie een lief mensje in onze armen!
Goh meid, wat een schrik zeg! Wat ontzettend fijn dat de kleine nog heerlijk bij je is goed naar je lichaam luisteren en hopelijk mag je nog flink wat weekjes zwanger zijn!
Jeeeej 26 wkn!! Top zeg!! En idd hier wel november mama! 3,5 mnd alweer! Gaat prima allemaal! Nog even en dan kunnen jullie ook knuffelen 😍😍
Bedankt BlijEi, Loontje en Aurin ! Vanmorgen controle gehad en baarmoedermond was nog steeds hetzelfde en de kleine man is volgens de groeiecho al 1004 gram . Wauw! Het gaat gewoon goedkomen... Zo blij! Komende weken lekker beginnen met online shoppen en m'n man met de babykamer. Had dit nooit durven dromen toen ik het topic opende en die avond in het zkh belandde. Allemaal heel erg bedankt voor het duimen en meeleven! Xxx