Wauw wat goed Bee!!! Een erg fijn dat je nog zo kan genieten van je zwangerschap! Nog even een dan kan ook jij je keertje man lekker knuffelen. Ik kan je vertellen, het is heeeerlijk
Je topic viel me op omdat ik het ook zo rond die termijn heb gehad. Het vervolg ging ook het zelfde en uiteindelijk heb ik het gered tot de geplande keizersnede! Apart he. Ik heb dus nu gelukkig een gezonde baby. Wel merk ik nu na de geboorte dat alle spanning van tijdens de zwangerschap er toch uitkomt. Niet om je bang te maken, maar ik ook dat je er je voordeel mee kan doen dat je het echt zwaar hebt gehad. Zo lang in spanning zitten is echt heftig. Ik probeer er nu af en toe stil bij te staan en compassie mte mezelf te hebben, wat lastig is als de volgende fles gemaakt moet worden
Wat bijzonder dat je hetzelfde hebt doorgemaakt tijdens je zwangerschap. Ik heb zelf ook zo'n voorgevoel dat ik wel eens ingeleid zou kunnen worden. Had jij ook een cerclage of dat niet? Die van mij wordt volgende week verwijderd. Heel spannend. Goed dat je het benoemd van de opgekropte spanning. Ik was daar zelf ook bang voor, omdat het even echt een helse zwangerschap leek te worden. Maar doordat ik sinds 30 weken steeds meer kan en me daar dolgelukkig door voel, maakt dat zoveel goed. Het lijkt al lang geleden, bijna alsof het een vorige zwangerschap was. Heel gek. Maar ik zal er zeker alert op blijven, want misschien komt het alsnog weer allemaal naar boven na de bevalling. Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe het is om straks mee te maken met dit kleintje wat we de vorige keer niet mee mochten maken. Denk dat daardoor wel flink wat tranen zullen vloeien. Sowieso hou ik m'n gemoedstoestand dus maar goed in de gaten . Dank je wel!
Wat super dat je zo geniet Jess! Ik wil ook!!! Haha. Kan bijna niet meer wachten, sowieso is het binnen nu en een maand zover . Hoe gaat het met je ventje?
K breek ff in Bee wat fijn om te leze dat de kleine nog lekker veilig en warm zit. Alvast succes en geniet lekker van je kleine straks Xx
Ja, wat een geweldige termijn al he! En jij bent bevallen zie ik! Wat super!! Gefeliciteerd met jullie meisje. Is alles goed gegaan?
Dank je lieve Khloe! Het is super dat we al zo ver zijn gekomen en as donderdag gaat de cerclage er uit. Hoe gaat het met jou? Ook al ver! Al zal het nu vast steeds spannender worden nu de termijn van Elise steeds dichterbij komt... X
Heey lieve bee. Ja het is beetje zenuw slopend maar daar weet jij alles van. Het ging heel goed tot vorige week. Kreeg harde buike moet meer rust nemen werk nu 4x 4uur in de week en de cervix meting was minder (verkort) nu as donder opnieuw meting van cervix. Hopelijk is niet nog korter. als wel korter is dan gaan ze ingrijpen. Hou nu veel rust. Hoop dat k net als jij gewoon einde ga redden. Xxx
Wauw 36 weken alweer! Spannend donderdag! Hier gaat alles top, echt een droombaby hebben we. Afgelopen nacht maar 1x eruit voor de voeding echt ideaal! Zijn dus ook best uitgerust gewoon. Elke kraamvisite vind ons er nog zo fris en fruitig eruit zien haha
Thanks!! Alles is goed gegaan, had een turbo bevalling in drie uur Nu lekker aan het genieten v onze kleine meid Wat heerlijk dat je al zover gekomen bent meid!! Ben benieuwd wanneer de kleine zich gaat melden @kloe, spannend meid, rustig aan en hopelijk blijft de kleine zitten.. Wat een spanningen voor jullie zeg
Wat fijn om te lezen dat je bevallen bent Moonlight en Bee alweer zover in de zwangerschap. Gefeliciteerd Moonlight!
Hallo Bee, Ik ben een stille lezer van je blog.. Ik wil je graag laten weten dat ik morgen extra aan je zal denken als de cerclage verwijderd zal worden. Ik hoop voor jullie dat de kleine man nog even zal blijven zitten, maar als het moment daar is dat alles dan in ieder geval goed zal gaan! Mijn duimen draaien overuren voor jullie! Hopelijk hebben jullie heel veel steun en liefde van jullie familie en vrienden, ook als de kleine man er straks is. Jullie eerste zoontje zal er bij zijn, al is het vanaf afstand. Het zal ook wel confronterend zijn als jullie dingen met dit mannetje in aantocht kunnen doen, die jullie ook voor en met jullie eerste zoontje hadden willen doen.. Hele dikke knuffel! Je komt over als een hele krachtige vrouw en een geweldige moeder! Jullie eerste zoontje is altijd een onderdeel van jullie gezin! Straks twee zoons waar je van zal houden!
@Lizzy01: wat een ontzettend lief berichtje! Je woorden doen me goed en je verwoordt het echt goed. Ons eerste zoontje zal er altijd bijhoren en vanaf z'n wolkje op z'n broertje passen straks. Ik denk idd ook dat het grote geluk straks soms samen zal gaan met ook het verdriet om wat we hebben moeten missen. Kijk er naar uit om ons ventje in m'n armen te houden! Stiekem mag hij van mij na morgen wel gauw komen maar als ie nog even een paar weekjes wacht zou dat het beste zijn Spannend! Loontje en Jess: jullie ook heel erg bedankt! Jullie hebben ook zo meegeleefd steeds, die 15 weken lang. Jullie horen gauw hoe het gegaan is morgen!
Lizzy, jij trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap! 9 weken al, hopelijk straks snel de meest kritieke periode voorbij en hoop dat het deze keer goed mag gaan. Hoeveel weken was jullie sterretje?
Dankje, zat echt even in twijfel of het wel gepast was om je zomaar een berichtje te sturen. Ik begrijp je heel goed dat je er naar uit kijkt om jullie ventje in je armen te houden! Het zal een hele bijzondere ervaring zijn. Zeker een spannende periode die nu aanbreekt! Ik blijf duimen! Ben heel erg benieuwd hoe het gegaan is vandaag en hoe je je voelt! Dankjewel! Ik geniet er zeker van maar vind het ook ontzettend spannend of het goed zal blijven gaan. Het is niet te vergelijken, maar ons sterretje is iets meer dan tien weken geworden. Achteraf gezien klopte het vanaf het eerste moment al niet helemaal, een achterstand in de groei van een week.. toch heb je hoop dat e.e.a. nog bij trekt en dat het wel allemaal goed gaat komen, dan het misschien een meetfoutje was. Uiteindelijk kon het kindje het tempo niet meer bijhouden. Toch heeft dit kindje ons een onwijs bijzonder gevoel gegeven wat ik niet wil vergeten.. De periode dat ik wel zwanger was van dit kindje voelde ik me geweldig en we keken heel erg uit naar zijn of haar komst. Voor ons zal dit kindje de eerste blijven, hoewel hij of zij nooit een naam heeft mogen krijgen en hoewel alleen de familie van de zwangerschap op de hoogte was en niet iedereen zal weten hoeveel wij al van dit kindje hielden.