ben het nu zo zat mag van mij nu wel komen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door jojo29, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    #1 jojo29, 17 feb 2010
    Laatst bewerkt: 17 feb 2010
    even iets raars hahaha
    wie heeft dat ook? ik heb last van een van me schaamlip:)
    geen jeuk ofzo maar meer dat het pijn doet heel raar het begint nu ook overal van onder gevoeliger te worden.

ik hoop dat ze snel komt begin het nu ook wel zat te worden.
    maar ja de laatste loodjes zijn het zwaarst.

gr jojo29

ps titel op forum klopt niet dat was voor iets anders bedoeld maar heb het verkeerd neer gezet en heb het wel gewijzigd naar 38 weken zwanger en last van onderen maar hij gaat niet weg.

2. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    hier nog iemand hoor die het gevoel heeft alsof de kleine er al 3 keer doorheen geragd is:x
    Als ik sta voelt het aan alsof ze er bijna uit kan vallen (I wish!!!)

door het indalen van je kindje staat er veel meer druk op de onderkant... AUW Dus misschien komt de pijn in je schaamlip daardoor?!
    Helaas ligt de kleine hier ook nog is tegen een zenuw aan waardoor ik regelmatig pijnscheuten heb die in mijn clitoris schieten TERING!!!!

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Veel geduld en sterkte gewensd. Het zijn echt de laatste loodjes en het is het ZOOO waard!

4. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Hier ook last van de onderkant. Ik had vanaf het begin al best snel behoorlijk opgezette schaamlippen, als ik bv op fiets ga zitten doet het zeer.
    En nu begint het ook pijn te doen aan het schaambot (geloof dat het zo heet), vooral als ik me omdraai of ga staan en de eerste paar passen die ik daarna zet.

Helaas hoort het allemaal bij. haha

5. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben het in het algemeen gewoon spuugzat. Ik mag gelukkig aftellen, nog een paar dagen, dan wordt de baby gehaald.

6. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ik leef met jullie mee...... Ben het zelf ook heel erg zat!
    Sterkte meiden!

7. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Nou, ik kan me hier wel aansluiten denk ik!
    Tot vorige week ging het eigenlijk allemaal nog wel. Maar sinds een paar dagen heb ik zo'n last van mijn buik, rug, darmen en inderdaad van de onderkant.
    Ook voel ik zulke vervelende steken hoog in mijn vagina/ blaas/ baarmoedermond, alsof de baby z'n best doet om zich er doorheen te wroeten.
    En slapen...? Wat is dat ook weer?
    Met het vooruitzicht op nachtvoedingen leek het me nu juist zo heerlijk om nog even te genieten van de onverstoorde nachtrust :D

Ik ben er ook helemaal klaar voor, die weeën lust ik rauw. Kom maar op met die bevalling!!!!!

EN IK WIL ONS KINDJE ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    hahaha ja dat heb ik dus ook begin nu last van me rug te krijgen en een pijnlijke stuit ik moet nog anderhalve week als het er dan nog niet is gaan ze het halen.

ik kan echt niet wachten tot de weeen of me vliezen breken als het maar begint ben ook zo benieuwd naar mijn meisje.
    pff maar waarschijnlijk is ze net zo koppig als haar broer want die bleef toen ook gewoon lekker zitten:)
    en die is ook van maart hopelijk heeft deze meer zin om al te komen of ze denk het is voor mij nog te koud:D

ze zeggen altijd geduld is een schone zaak maar ja mijn geduld raakt een beetje op nu. het verlangen wordt nu ook steeds groter.

gr jojo20

9. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Bij mij is het ook steeds zo voorspoedig verlopen allemaal..... geen klachten gehad tot een paar dagen geleden!
    Opeens leek het wel helemaal OP te zijn. Mijn lijf heeft het er moeilijk mee merk ik, het is gewoon te zwaar geworden.
    Bha, kan ook niet anders meer dan een beetje liggen, in huis wat lopen, zitten en deze 'standjes' afwisselen anders krijg ik weer krampen en stijfheid/ pijn.

Maar goed, ik heb het er wel voor over, al is het wel ECHT de laatste keer!!!!
    Zwanger zijn is niet mijn grootste hobby:) ik voel me niet superlekker ofzo. Het is meer gewoon even 9 maanden uitzitten omdat ik erg graag kinderen wil.
    En dan mag ik al blij zijn dat ik nooit een mk of echt vervelende gezondheidsklachten bij mezelf of mijn kids heb gehad.

Ach wat zeiken we lekker he...
    Ik ga weer liggen ;)

Deel Deze Pagina