Slijmprop verloren?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sammy1986, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy1986

Sammy1986 Lid

17 aug 2009
    45
    0
    0
    Gelderland
    Hoi allemaal,

ik geloof dat ik vandaag mijn slijmprop verloren ben, maar ben er niet helemaal zeker van... kan iemand mij misschien beschrijven hoe dat er ongeveer uit zou kunnen zien? Ik verloor de hele week al wat meer afscheiding dan normaal, maar nu was het echt en hele... ja.. prop.. Misschien een beetje onsmakelijk verhaal, sory daarvoor...

Groetjes Sammy

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Een slijmprop ziet eruit als prop rekbaar slijm met bloed erbij volgens mij.
    Ik weet het ook niet precies.

Ik vroeg me trouwens ook af, ik ben mijn slijmprop nog niet verloren.
    Verlies je altijd je slijmprop voor je bevalling? Of is dat niet altijd.
    Want nu zit ik natuurlijk te denken ik ben mijn slijmprop niet verloren (zover ik weet) dus mijn bevalling zal nog wel even duren??

3. erwtje

erwtje Actief lid

7 dec 2008
    226
    0
    0
    Hier vinden jullie iig wat antwoorden op jullie vragen.

Succes ermee!

4. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Kun je de slijmprop dan niet heel ongemerkt verliezen? Ik kijk namelijk niet na elk plasje achterom om in de wc-pot te kijken :). Bovendien hebben wij zo'n wc waar alles meteen in valt zeg maar, dus niet zo'n bak waarin je alles kunt zien liggen voor je het wegspoelt, snappie :)...

Of voel je dan ook dat je hem verliest?

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    bij mij kwam ie gelijk met mijn vliezen. stond op van de wc en toen kwam er veel vocht slijm en bleod uit hihi. ff gaan liggen nog en vlak erna begonnen me weeen. wel handig dus.

maar het hoeft dus niet hoor je kunt hem ook al eerder verliezen en nog meoten wachten. of pas tijdens de bevalling.

Deel Deze Pagina