even een vraagje, ik heb een magnetron sterilisator, maar weet niet hoeveel water daarin moet, nu wil ik ze dan maar gewoon in een pan gaan uitkoken, maar hoelang moet je dat doen ?
hij is van onbekend merk, hij is van de schlecker.. dacht dat dat er wel bij zou staan, maar dus niet.. nu weet k echt niet hoeveel water erin moet.. of hoelang ik het moet uitkoken in een pan.. :
Misschien als je even googled op schlecker en magnetron sterillisator, dan krijg je misschien wel een antwoord.
Hoe lang van tevoren kun je je flesjes al uit gaan koken eer je ze gebruikt? Wéér wat tutteldingetjes om te doen .
ik heb op de site van difrax gevonden dat ik ze voor het 1e gebruik 10 min. moet uitkoken. (wel vrij lang) alleen over de sterilisator kan ik niks vinden ben bang dat ik daar niks aan heb..
dames, als je bevallen bent zal de kraamhulp je dit allemaal uitleggen. Die heeft op al je vragen een antwoord. Je hoeft de flessen e.d. toch niet eerder uit te koken. Doe je het te vroeg dan moet je het na de geboorte toch weer doen. Silly
Ik heb ook een magnetron sterrelisator van een onbekend merk maar bij mij stond erbij dat er ongeveer 5 cm water in moest. En dan 6 min op vol vermogen in de mag. Is altijd goed gegaan. Maar idd, de kraamhulp zal het je allemaal wel vertellen