harde buiken, voorweeën plots weg... gevoel dat alles terug stil valt!

Discussion in 'De bevalling' started by ducatigirl, Aug 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ducatigirl

Aug 24, 2008
    38
    0
    0
    Hallo,

Wie herkent zich in mn verhaal?
    Ben nu 38w3d en heb het gevoel dat alles stil valt, tot mn spijt...
    Had reeds vanaf 34 weken serieus harde buiken, voorweeën, ongemakkelijk, drukkend gevoel, soms wat branderig, enz...
    Echt alsof het werk al begonnen was, ik was er ook van overtuigd dat ik vroeger zou bevallen...
    1 week geleden op controle geweest, bleek dat ik 1 cm ontsluiting had, en gyn gaf ook aan dat ze dacht dat ik gauw zou bevallen.
    Nu een week verder, en voel het kleintje heel veel bewegen, is actief, maar de harde buiken, de ongemakken... zijn weg!
    Voel me plots precies terug beter dan 4 weken geleden.
    Daar gaat mn hoop dat we ons kleintje vlug in onze armen zullen hebben ;)...
    Herkent iemand dit, meestal lees ik juist dat alles juist erger word, steeds meer voorweeën, harde buiken... tot het echte werk begint.
    Vind het echt vreemd...

2. Salima

Salima Actief lid

Aug 17, 2008
    145
    1
    18
    Female
    Ik zeg: stilte voor de storm!

3. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    Was bij mij ook, maar dan niet vanaf 34 weken. Vanaf 37 weken, was ook in de volle overtuiging dat mijn laatste eerder zou komen. NOT hahaha. Hij kwam 1 dag voor de uitgerekende datum en toch nog onverwachts :) Hele dag gerommel en savonds om 19.00 niks meer.... helemaal weg.... Teleurgesteld het bed in gestapt, zoveelste valse start.... tot ik snachts wakker werd om 2.45 en ik serieuze weeen had, smorgens om 5.09 had ik hem in mijn armen :)

Dus houdt hoop, eens zal het echt beginnen hihi.

Share This Page