Hoi, Normaal gesproken heb ik een behoorlijk regelmatige cyclus van 28 dagen, met een lf van 13 dagen. Op 16 januari werd ik ongesteld, en had pas op 3 februari mijn ovulatie. Op 15 februari testte ik 's ochtends heeeeeel licht positief, maar werd woensdag de 16e ongesteld. Die dag had ik een paar keer een supertampon nodig, maar donderdag was het veel minder, en vrijdag was het bijna weg. Normaal ben ik zeker 4 dagen aan het bloeden zeg maar. Nu voelde ik me gisteravond een beetje opgeblazen, en dacht dat m'n ovulatie misschien wel eerder zou komen. Ik deed een ovulatietest, en die gaf gelijk knalpositief aan. Dat snapte ik niet, en deed toen een zwangerschapstest. Daar verscheen gelijk een 2e lijn. Vanochtend een clearbluetest, en de plus spat zowat van het scherm. Zo duidelijk had ik het zelfs niet bij de zwangerschap van mijn 1e kindje. Destijds testte ik een dag na m'n nod met een licht streepje, terwijl op de 1e echo bleek dat ik al verder was. Maar wat kan dat bloedverlies nou zijn geweest? Kan het een miskraam zijn geweest, en dat er dan nog steeds zoveel hcg is? Of is het iets anders? Ik had geen buikpijn bij mijn ongesteldheid vorige week, alleen de avond ervoor knallende hoofdpijn. Maandag kan ik terecht bij de gynaecoloog, maar het wordt wel een spannend weekje zo... Groetjes, Mickey
Hallo Mickey. Het kan inderdaad een miskraam zijn geweest, maar het kan ook een innestelingsbloeding zijn geweest. Maar wel vreemd dat je en een positieve ovutest hebt maar ook een pos zwstest. De gynaecoloog zal moeten bekijken of je inderdaad zwanger bent. Heel veel succes met afwachten. Groetjes Ineke.