stralende pijn naar mijn been

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by boeboe, Mar 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    Goedenmiddag,

ik voelde vanmiddag dat ik last kreeg aan de rechterkant van mijn buik en het straalde door naar mijn been, nou heb ik gehoord dat dat bij een EUG ook zo kan zijn ik heb het trouwens wel vaker gehad deze zwangerschap maar nu gaat het wel weer het komt, houdt even aan en dan ebt het weer weg zeg maar...moet ik me zorgen gaan maken of kan dit er ook bij horen, vind het zo vreemd omdat het maar aan 1 kant is..

alvast bedankt voor het antwoorden!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Boeboe,

ik kan je niet echt antwoord geven omdat ik niet weet hoe ver je zwanger bent. Een EUG (buiten baarmoederlijke zwangerschap) is nooit uit te sluiten zonder echo, maar als er geen verhoogd risico is (bv doordat je het al eens eerder hebt gehad, of ooit bent geopereerd aan je eierstokken), is de kans heel klein. Wanneer een EUG knapt oid, dan heb je ineens heel erge pijn en vaak ook bloedverlies. Je kunt ook pijn tussen je schouderbladen ervaren. Maar op zich zijn steken aan één kant heel normaal bij een prille zwangerschap; de baarmoeder moet soms van een bepaalde kant komen met de groei en dat kan betekenen dat de pijn aan de ene kant meer is dan aan de andere klant. Bel als je ongerust blijft gerust even je vk voor aanvullende uitleg.

Groeten Brigitte

3. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    dank je wel..:)

ik ben 7 weken..

Share This Page