Hebben jullie de innesteling gevoeld?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Diyaa, Nov 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Diyaa

Diyaa Niet meer actief

Vraag aan de zwangere dames..
    Hebben jullie de innesteling gevoeld? Hebben jullie uberhaupt iets gevoeld na de eisprong en tot positieve zwangerschapstest? Welke klachten hadden jullie?

Alvast bedankt.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Nee helemaal niets..

3. Sjakie87

Sjakie87 Lid

Nov 27, 2015
    66
    0
    6
    Utrecht
    Ik heb de innesteling niet gevoeld, ook geen bloedverlies. Wel een hele pijnlijke eisprong, erger dan anders.

1 week na mijn eisprong kreeg ik wat pijn in mijn onderrug en ik werd 's nachts meerdere keren wakker (anders nooit). Circa 3 dagen voor NOD zere tepels/borsten, met vlagen misselijk, bijna geen eetlust, borrelende darmen en vooral in de nacht een knorrende maag. 1 dag voor NOD zeurende pijn in onderbuik en liezen, bloedend tandvlees, kokhalzen met tandenpoetsen en 's nachts klaar wakker! Op NOD een overduidelijke positieve zwangerschapstest :D

4. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

Sep 3, 2013
    3,069
    1,037
    113
    Female
    Ik had hetzelfde als bij mijn eerste zwangerschap. Een soort tintelende/trekkende steekjes in mijn onderbuik/bij mijn schaambeen en vanaf 11 dpo lichtroze afscheiding een paar daagjes.

5. Soof88

Soof88 Lid

May 3, 2015
    81
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik was in de week na de eisprong vaag misselijk. Ik dacht dat ik last had van wagenziekte, maar dat bleek niet zo te zijn. Daarnaast moest ik 's nachts weer vaker plassen, terwijl ik normaal gesproken de hele nacht doorslaap.

6. Amelie

Amelie Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    3,652
    3,240
    113
    Female
    Noord-Holland
    Ik had de dag van de bevruchting en de 2 dagen daarna echt griepverschijnselen en toen een week niks en vanaf de innesteling begonnen de echte symptomen. Vooral de dag van de bevruchting was bij mij heel heftig, ik dacht dat ik van mijn stokkie zou gaan, zo misselijk en duizelig dat ik er van was. De innesteling voelde als menstruatiekrampen maar dan lichter en ik had een heel klein beetje roze verlies, maar daarvoor moest ik echt goed kijken met een wc-papiertje, anders had ik het niet gezien. De dagen daarna bleef ik een heel zwaar gevoel in mijn onderbuik houden en uiteindelijk dus een positieve zwangerschapstest. :)

7. Meli87

Meli87 Lid

Feb 11, 2015
    12
    0
    1
    Ik heb op 6dpo een embryo teruggeplaatst gekregen en 2 dagen later voelde ik wat krampjes/steekjes/tintelingen in de buurt van mijn baarmoeder. Ik dacht toen: nestel je maar goed in. En dat heeft het ook gedaan :)

8. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    1,416
    0
    0
    NULL
    NULL
    NIets gevoeld in mn buik wat ik andere maanden niet voelde. Behalve lage rugpijn een paar dagen voor ik positief teste en die duurde een paar weken. Maar het kan evengoed zijn dat ik een verkeerde beweging gemaakt had ofzo...maar dat weet ik dus niet.
    En ik moest vaak niezen. 99 % van de keren dat ik zo vaak moet niezen word ik ziek en daar vreesde ik ook voor. Maar ik werd niet ziek en nies nog steeds dagelijks nu ;)

9. lizsett

lizsett Actief lid

Mar 7, 2012
    482
    0
    16
    Den Haag
    niets gevoeld.. pas bij 10 weken begon ik moe te worden..

10. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    Ik denk de innesteling wel gevoeld te hebben.
    Toen ik savonds naar bed ging kreeg ik enorme buikkrampen, bm was erg gevoelig en werd misselijk van hier tot gunter.
    Heb snachts meerdere keren op de wc gezeten en er boven gehangen. Ik dacht in eerste instantie aan een buikgriep of dat ik de avond ervoor iets verkeerds had gegeten.

Achteraf gezien en even terug gerekend kon dit dus idd zijn van een innesteling.
    Of het daadwerkelijk ook zo is.... geen idee ;)

11. typje

typje Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    2,683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Bij de 1e niet
    Bij de 2e wel, echt een uur krampen gehad, alsof ik diaree kreeg:);)
    en een week later innestelingsbloeding( was dag voor nod) Bruin oud bloed twee vegen...toen wist ik eigenlijks al dat het wel eens raak kon zijn. Vanaf 15 dgn na pregnyl en iui menstrautiekrampen en positieve clearblue:D

12. Moeke1983

Moeke1983 Actief lid

Jun 17, 2015
    241
    0
    0
    Fulltime mama/huishoudster/manager/voetveeg en ik
    in mijn eigen wereld
    Hier ook een innestelingsbloeding gehad, een flinke achteraf gebleken. ik dacht dat ik ongi geworden was! incl de ongikrampjes bleh, dat heeft nog wel even na gesputterd, maar mijn zw testen bleven oplopen heel raar...ik dacht echt nou dan is het een mk, met 6w6d een echo gehad en tot onze grote blijdschap een garnaaltje met kloppend hartje gezien! en het bloedverlies? nergens te bekennen....
    Heel anders dan bij mijn 1e kindje daar nooit iets van bloedverlies gehad, enkel bij de innesteling achteraf grieperig ;) zo zie je maar echt ELKE zw is anders :)

13. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ja bij alle 5 zwangerschappen

Bij de 3e voelde ik zelfs dat het fout zat (buitenbaarmoederlijk)
    En bij de 4e voelde ik zelfs dubbel en later bleek ook dat het een tweeling had moeten zijn.

Eerst lichte ongi krampjes en dan een steek richting lies. Geen bloedverlies gehad ofzo. Bij alle 4 gevoeld bij 5e dag na eisprong en deze zwangerschap bij dag 7 gevoeld na eisprong.

14. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Alleen bij mijn oudste zoon. Was echt bizar, rond de dag van de innesteling werd ik plots heel draaierig. Dat gevoel is pas overgegaan na zn geboorte.

15. Diyaa

Diyaa Niet meer actief

lieve Mamas,

Prachtige verhalen. bedankt voor delen :)

Ik heb 20/21 nov eisprong gevoeld en een positieve ovtest. Afgelopen vrijdag begon bij mij de liespijn, Rechters lies deed enorm pijn, steekjes bij de schaamstreek. Maar vandaag voel ik wat gevoelige rechter lies, zeer emotioneel, ms krampjes en meer niet. Afgelopen maanden voelde ik van alles voor de NOD maar nu helemaal niks. Niet eens zere borsten. Ik heb wel de griep te pakken. snot verkouden.

Ik verwacht dat mijn NOD 4/5 dec is. :)

16. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

Aug 25, 2013
    1,916
    0
    0
    En hoe is het afgelopen? Ik voel nu ook allemaal steekjes en krampen al een paar dagen. Sinds vandaag ook wat roze spotting

17. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,091
    7,843
    113
    Ja, precies hetzelfde hierzo. Spooky, zelfs dezelfde pijntjes :D

18. bloempje6

bloempje6 Actief lid

Apr 29, 2014
    419
    4
    18
    Neuh echt niets gevoeld.. had ook geen gevoel dat ik zwanger was. Had alleen dat ik ongesteld moest worden zere borsten, bleekndus dat t door mn zwangerschap kwam en moest niet omgesteld worden.. en was 2 dagen te laat, maar dat had ik wel vaker...

19. bloempje6

bloempje6 Actief lid

Apr 29, 2014
    419
    4
    18
    (Lekker typgebrek ... sorry komt door dat ik op mn mobiel zit)

20. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

Mar 24, 2013
    1,909
    387
    83
    Ja hoor, 2x duidelijk steekjes en menstruatiekrampen / drukkend gevoel baarmoeder.

Share This Page