zwanger na probleembevalling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daisybunk1, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    ik ben weer zwanger maar ben heel benieuwd hoe jullie ervaringen zijn na 1 (miskraam) en 1 moeizame zwangerschap.
    En moesten jullie ook weer als eerste onderzoek naar de Gyneceaoloog?

mijn zwangerschap was drama uiteindelijk stuitbevalling, mis een stuk van baarmoeder, de kleine was aan de kleine kant en zuurstofgebrek en placenta die er niet uit wilde.

moeten jullie dus ook weer naar de gyn?

Zien jullie ook op tegen de zwangerschap?

Ik kan me alles nog als gisteren herinneren jullie ook?

2. mientje1982

25 apr 2010
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    ik had ook een heel vreselijke bevalling. de bevalling was uiteindelijk een keizersnee geworden. nou heb ik morgen een keizersnee voor de tweede kindje. ik probeer het negatieve te vergeten en te kijken naar wat je er voor terug krijgt.

probeer dat ook.

heel veel sterkte

groetjes mientje

3. misa

misa Niet meer actief

Ooh jeetje, kan me indenken dat je dat niet zomaar vergeten bent. Ik ben pas voor het eerst zwanger, dus alles is nieuw voor mij. Ik kan je dus ook geen mening of tips geven. Mijn schoonzusje heeft ook een vrij heftige bevalling gehad: in 3 uur, veel bloed verloren, totaalruptuur en placenta wilde niet komen, halsoverkop naar het ziekenhuis. Alles is uiteindelijk goed gekomen en nu is ze zwanger van de tweede en ze is nog heel rustig en relaxt eronder.
    Het zegt niets over de tweede keer he..! Ik wens je veel succes, sterkte, maar ook zeker heel veel plezier..! Ik hoop dat je er van kunt gaan genieten straks!

4. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek

Nou meid spannend nog even en dan mag je je ukje verwelkomen!
    :D
    Snap het wel maar ik ben echt een piekeraar en kan het helaas niet zo makelijk van me af zetten maar ik ga proberen om me te concentreren op de verjaardag van mijn zoontje en hopelijk vliegt de tijd dan voorbij.;)

jij succes en veel plezier straks!

5. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek

misschien dat ik me straks iets relaxer ben als ik de 12 weken voorbij ben dan is het meest spannende voor voorlopig weer geweest althans dat hoop ik.

gefeliciteerd voor je meid. en succes met je zwangerschap leuk he?

6. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Hier ook een hel van een bevalling (kleine heeft het net overleeft, had niet langer als 10 min meer moeten duren...)
    Maar ik moest gewoon weer naar de vk!
    krijg alleen wel weer de 20 wkn echo bij de gyn maar voor de rest gewoon vk.
    Ze zeiden zelfs: je mag gewoon thuis bevallen hoor!:$:$:$
    Nou never nooit niet dus!!!!!!!
    Als ik met de bevalling van mijn dochter thuis was.... nou de rest kun je zelf wel invullen!

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hier idd ook een probleem zwangerschap gehad bij onze zoon, en ben nu streng onder controle bij de gyn, mag niet naar de VK, deze zou alleen evt de nazorg mogen doen als we thuis zijn.....

Deel Deze Pagina