Hoi dames, Ik ben vorige maand gestopt met de pil mijn NOD nog niet gehad zit nu op dag 37. Maar ik heb sinds gisteren erge last van mijn tepels, voelen hard en doen zeer wat kan dit zijn? Ontpillen? Of iets anders? hoop dat iemand wat kan vertellen! groetjes
Hoi Lot, Ik had het pas ook, maar ben toen niet ongi geworden, zit nog steeds te wachten op de ongi.. Zal ongetwijfeld met het "ontpillen" te maken hebben! Maar er zijn veel dames die last hebben van pijnlijke tepels vlak voor ze ongi worden.. Groetjes, Jorietje
Ik ben er ook 1 die erg gevoelige borsten en tepels krijg zo'n 3 dagen voor ik ongi moet worden.... of het is bij jou idd nog ontpillen.. even afw88 nog...
Hoi Lot, Dit zijn inderdaad verschijnselen die kunnen horen bij ontpillen. Sommige dames hebben inderdaad behoorlijk wat kwaaltjes tijdens het ontpillen. Hormonen kwestie. En het frustrerende is vaak dat die kwaaltjes heel veel lijken op die van een zwangerschap. Ik wil niet suggereren dat het bij jou niet raak kan zijn, maar ik denk voor 99% dat het ontpillen is bij je.... Liefs!
hoi Jorietje, bedankt voor je snelle antwoorden. ik heb dit nog nooit gehad erg vervelend! Hopen dat het snel overgaat en maar afwachten of de NOD komt of nog ff wegblijft, lees hier vaak dat het wel even kan duren met ontpillen maar als dit maar niet zolang duurt. groetjes Lot
Tsja en dat wachten kan heel lang duren en is echt heel erg vervelend. Maar het hoort erbij zeggen ze
Hoi Rena, ja ze zeggen dat dat het vrouwen lichaam is he maar dit is zo wel erg onzeker je weet zo niets van je cyclus maar ja we zien het wel als de kwaaltjes maar een beetje rustig blijven! liefs!
tijdens je pil gebruik, heb je kunstmatig een andere hormoon balans... wanneer je weer je eigen cyclus hebt, na het stoppen met de pil, kunnen er dus verschillende kwaaltjes ontstaan die je niet herkent.....o.a. gevoelige (.)(.) en tepels... succes met zwanger worden meis, ik hoop dat je snel ontpilt bent! (of misschien al zo snel ontpilt bent, dat je nu stiekem, al zwanger bent) liefs elfje