Wat kan dit zijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by lot23, Aug 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Hoi dames,

Ik ben vorige maand gestopt met de pil mijn NOD nog niet gehad zit nu op dag 37. Maar ik heb sinds gisteren erge last van mijn tepels, voelen hard en doen zeer wat kan dit zijn? Ontpillen? Of iets anders? hoop dat iemand wat kan vertellen!

groetjes

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hoi Lot,

Ik had het pas ook, maar ben toen niet ongi geworden, zit nog steeds te wachten op de ongi..
    Zal ongetwijfeld met het "ontpillen" te maken hebben! Maar er zijn veel dames die last hebben van pijnlijke tepels vlak voor ze ongi worden..

Groetjes,
    Jorietje

3. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    Ik ben er ook 1 die erg gevoelige borsten en tepels krijg zo'n 3 dagen voor ik ongi moet worden.... of het is bij jou idd nog ontpillen.. even afw88 nog... :)

4. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi Lot,
    Dit zijn inderdaad verschijnselen die kunnen horen bij ontpillen. Sommige dames hebben inderdaad behoorlijk wat kwaaltjes tijdens het ontpillen. Hormonen kwestie. ;)
    En het frustrerende is vaak dat die kwaaltjes heel veel lijken op die van een zwangerschap.
    Ik wil niet suggereren dat het bij jou niet raak kan zijn, maar ik denk voor 99% dat het ontpillen is bij je....
    Liefs!

5. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    hoi Jorietje,

bedankt voor je snelle antwoorden. ik heb dit nog nooit gehad erg vervelend! Hopen dat het snel overgaat en maar afwachten of de NOD komt of nog ff wegblijft, lees hier vaak dat het wel even kan duren met ontpillen maar als dit maar niet zolang duurt.

groetjes Lot

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb dat al voor mijn eitje.... :confused:

7. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    intussen al meer antwoorden bedankt dames! Denk ook dat dat het is we zien het wel.

groetjes Lot

8. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Tsja en dat wachten kan heel lang duren en is echt heel erg vervelend. Maar het hoort erbij zeggen ze ;)

9. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Hoi Rena,

ja ze zeggen dat dat het vrouwen lichaam is he maar dit is zo wel erg onzeker je weet zo niets van je cyclus maar ja we zien het wel als de kwaaltjes maar een beetje rustig blijven!

liefs!

10. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    tijdens je pil gebruik, heb je kunstmatig een andere hormoon balans...
    wanneer je weer je eigen cyclus hebt, na het stoppen met de pil, kunnen er dus verschillende kwaaltjes ontstaan die je niet herkent.....o.a. gevoelige (.)(.) en tepels...

succes met zwanger worden meis,
    ik hoop dat je snel ontpilt bent!
    (of misschien al zo snel ontpilt bent, dat je nu stiekem, al zwanger bent)
    liefs elfje

Share This Page