hallo dames! ik had een vraag... hoeveel dagen of weken van te voren had je lichte kramp gevoel onder in de buik en steken in de liezen voor het echte werk echt begon? ik heb sinds 26 okt op die zaterdag om de 4 min harde buiken gehad die een min aanhielden maar ze deden niks... vanaf die tijd rommelt het en sinds 3 dagen heb ik steeds lichte krampen rond mijn schaambeen soms op mijn schaamlippen!! en soms stevige steken in mijn liezen en oja veel pijn in de rug... maar dat het door zet doet het niet, de verloskundige heeft afgelopen dinsdag nog gevoeld maar alles zit nog potdicht!! ik ben nu 39 weken en 1 dag zwanger!! ik hoop dat iemand haar verhaal wil vertellen.. groetjes michelle
Dat het afgelopen dinsdag nog potdicht zat zegt niets. Er zijn hier genoeg verhalen te lezen van meiden bij wie ook alles potdicht zat maar de dag er op of vlak erna zijn bevallen. Wie weet heeft het toucheren iets in gang gezet? Ikzelf heb vanaf 20 weken erg veel harde buiken gehad. Toen ik 35 weken was heb ik weeen gehad, die gelukkig niet hebben doorgezet en ben uiteindelijk met 41+1 bevallen. En de eerste paar weeen niet als zodanig herkend. Gewoon even je vk bellen en het voorleggen. Of ga anders even onder de douche of in bad. Als het weeen zijn zet het door, anders zakt het af en zijn het voorweeen.
hoi daan, dat had ik al gedaan onder de douche.. maar wordt niet meer en ook niet minder.. en de verloskundige weet hier overal van en ze vindt het heel vervelend voor me en ziet het een beetje als het voorwerk om het zo maar te zeggen omdat het voor de rest niks doet!! en 26 okt en afgelopen dinsdag hebben ze me getoucheerd en allebei niks opgeleverd!! ja dat ik iets meer kramp krijg en licht rozige afscheiding na het plassen en dan houd het weer op!! dan zit er niks anders op dan wachten maar ja daar heeft iedereen last van.... dank je wel daan voor je reactie nog meer meiden met reactie???
Hier ook al gedurende twee weken regelmatig krampen, steken en rugpijn..... tot nu toe helaas nog niks opgeleverd...
ik had het ook een week voor de bevalling kramp en van als maar een week later pas echt weeen en is ze geboren