Weer wat beter

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lumiere, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    #1 Lumiere, 12 nov 2013
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
    Enige tijd geleden schreef ik een topic dat ik me zo somber en down voelde, ik kreeg toen superlieve reacties van forumleden. Kan het topic zelf even niet meer terugvinden, maar ik wilde nog even melden dat het inmiddels spontaan weer wat beter met me gaat. Ik was door de VK met spoed naar de POP-poli verwezen maar kon pas na 3wk terecht wat ook de huisarts niet vervroegd kreeg. Alleen via een crisisopname kon het eerder en zover was het gelukkig nog lang niet. Inmiddels ben ik bijna 13weken zwanger en het lijkt emotioneel weer wat rmeer in balans te komen, heb meer energie, uit de hand gelopen conflict met collega is weer wat rustiger. Op het werk willen ze nog wel een vinger aan de pols houden, of ik missch in de ziektewet moet door deze klachten (gedeeltelijk). Dit omdat ik, door 2 langdurig zieke collega's, veel werk alleen moet doen wat normaal verdeeld wordt, maar nu lukt het me weer een stuk beter, dat vinden zij gelukkig ook. Ik hoop echt dat het vanaf nu beter gaat, ik ga sowieso nog wel naar de Pop-poli vlg week. Misschien omdat het eerste trimester bijna voorbij is?
    Ook weer een mijlpaal bereikt: vanaf deze week ben ik ook lid van de braak-club:p, had gedacht er makkelijk vanaf te komen maar helaas!
    Iedere dag overgeven, maar dat vind ik minder erg dan dat sombere gevoel!

2. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Wat fijn dat je sombere gevoel minder is geworden!
    Hopelijk kun je nu meer genieten van je zwangerschap.

3. GreyhoundLover

GreyhoundLover Actief lid

22 nov 2012
    199
    0
    0
    Gelderland
    Fijn dat je je wat beter voelt! Die rottige hormonen ook he....
    Jammer van het overgeven... Geniet er maar lekker van nu!

4. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat weet ik nog wel, fijn dat het zo goed met je gaat meid! Geniet er lekker van. Hopelijk gaat het spugen dan ook snel over. Dikke knuffel!

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hè wat fijn dat dat sombere gevoel zo goed als weg is. Ook super dat je werk een vinger aan de pols houd en je alsnog volgende week naar de POP-poli gaat.
    Beetje balen idd van het spugen, maar kan me voorstellen dat je dat "liever" hebt dan dat sombere gevoel.

Ga lekker genieten, word alleen maar leuker nu, want straks ga je de kleine ook voelen enz. (Ik voelde de mijne rond de 20 weken en vond het vanaf dat moment erg leuk! Daarvoor gebeurde er van alles in m'n lijf, maar kon niet bevatten dat het kwam door een groeiend mensje :))

Succes en dikke knuf!

6. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Fijn dat het wat beter gaat! :D

Deel Deze Pagina