Ben vandaag uitgerekend en vanacht heb ik heel veel harde buiken gehad terwijl ik daarvoor in mijn zwangerschap haast of weinig last van heb gehad! Het kindje is helemaal ingedaald! NU ik opgestaan ben heb ik er gewoon last van mijn onderrug last van pijnlijke boven benen en soms weer die harde buiken ! Weet iemand of dit te maken kan hebben met de aankomende bevalling
zou heel goed kunnen! Ik heb de dag voor ik beviel van Merijn (een dag voor de uitgerekende datum) een CTG gehad in het ZH omdat ik hem al even weinig voelde bewegen Zei de verpleger me dat ik om de 10 minuten voorweeen had! Die ik dus helemaal niet opgemerkt had.. DIe avond vielen ze me wel op, had steeds harde buiken enzo, maar totaal niet pijnlijk of vervelend. Om iets voor 24u 's nachts kreeg ik weeen meteen om de 3/4 minuten die een minuut of langer aanhielden Uiteindelijk 7,5 uur later, op de uitgerekende datum, beviel ik!
Ik hoop in jouw geval dat het er iets mee te maken heeft! Voor mezelf hoop ik van niet! Heb vanaf het weekend last van aanhoudende harde buiken en pijn in me onderrug. Moet morgen naar de VK dus hoop dat ze me verteld dat het met iets anders te maken heeft! Maarreh nog even volhouden! Jij zal zeer binnenkort je kleintje in je armen hebben!
Ben gisteren een paar uur in het ziekenhuis geweest om aan het CTG te liggen in verband met pijnlijke harde buiken . Maar gelukkig zit alles nog goed op slot down under. ( heb ook cervix meting gehad). Ik hoop voor jouw dat het een aankondiging is maar voor mij nog maar even niet.
Ik heb et zelfde, alhoewel met vlagen. Vrijdagavond heel veel harde buiken gehad in comb. met pijn in mn onderrug doortrekkend naar mn benen. Dit was et weekeinde echter al een stuk minder geworden. Heb echter nog wel steeds harde buiken. Ik moet morgen weer naar de VK en leg et bij haar neer, ben benieuwd naar wat ze zegt. groeten Mona
ja ik heb vanmiddag ook nog steeds last van harde buiken maar niet meer zo erg als vanacht ! Moet morgen ook naar de verloskundige kijken wat zei er van zegt! de pijn in mijn bovenbenen is verdwenen wel nog beetje lage rugpijn !