Hi Dames, Vanochtend weer bij de verloskundige geweest, en het hartje was super duidelijk en klonk heel sterk Aankomende donderdag de 20 weken-echo dus dan echt even alles bekijken! Toch spannend, maar op de een of andere manier heb ik er vertrouwen in hihi Ik weet dat sommige heel veel angst hebben tijdens de zwangerschap enzo, maar ik maak me drukker over die verstandskies die ze er binnenkort uit gaan halen Haha zo kan het dus ook
Heerlijk toch. Heb ook altijd heerlijke zwangerschappen gehad. Sommigen maken zich ook weleens erg snel zorgen over van alles en nog wat. Vraag me weleens af hoe dat gaat als het kind uiteindelijk is geboren want dan begint het pas echt Geniet ervan.
Het ligt er natuurlijk aan waarom vrouwen zich zorgen maken. Ik sta bijvoorbeeld anders in deze zwangerschap dan toen ik zwanger was van onze dochter. Vorig jaar 2 miskramen gehad en nu vindt de verloskundige dat mijn baarmoeder te hard groeit. Dus ik moet begin januari de suikertest doen of ik geen zwangerschapsdiabetes heb. Bij de zwangerschap van onze dochter was er nooit iets aan de hand. Alleen wou ze niet uit zichzelf komen en ben ik ingeleid, maar dat is verder prima gegaan.
Heerlijk he om het hartje te horen! Ik heb niet veel echo's gehad, volgens mij 3 of 4 maar om de 2/3 weken dan mag ik ook het hartje beluisteren..
Tuurlijk hebben sommige vrouwen goede redenen om zich zorgen te maken Ik ben gewoon heel blij dat dat bij mijzelf, en dus nog een aantal meiden niet nodig is! Meestal lezen we hier wat minder fijne verhalen, daarom ook een keer een luchtig verhaal Ik heb nu trouwens pas 2 echo's gehad, donderdag de 3e! Hartje hoor ik eens in de 4 weken, daar kijk ik altijd wel naar uit!