Ben doorgestuurd naar het ziekenhuis. Baby doet het goed. Maar toch al weer 1cm ontsluiting.. Baarmoedermond was nu iets minder als 3 cm.. Harde buiken zijn onregelmatig. Om half twaalf nog ctg en kwart over gaan ze weer kijken als het niks is verandert mag ik naar huis en anders moet ik blijven
Spannend!! Goed dat je gebeld hebt en nu duimen dat t niks meer doet of voorlopig niet meer terug komt!! Laat je t weten na je laatste controle om 0:15?
Goed dat je het zekere voor het onzekere hebt genomen. Succes en sterkte! Hopelijk mag je straks lekker weer naar huis (uiteraard omdat dan ook alles goed is).
Ben nu net pas thuis!! Moesten wachten totdat er iemand beschikbaar was die mij kon beoordelen.. Was geen verdere verandering
Schrikken zeg! Hopelijk blijft het voorlopig rustig! Probeer je maar lekker rustig te houden de komende tijd. Als het zo vroeg rommelt heb je best kans dat het van de week weer begint... Helaas ervaring mee. Sterkte!
Ik heb ervaring met eerder bevallen helaas en eerdere weeën dus denk dat het een beetje bij mij hoort..
Nee die zou ik krijgen als er verandering zou zijn bij de tweede controle. Maar het bleef op 1 cm zitten en alles zakte weer af. Anders had ik moeten blijven