moet even van me afschrijven. moest gisteren in het ziekenhuis bij de gyn zijn. aangezien ik overtijd ben en helemaal op ben gingen we bekijken wat de mogelijkheden zijn. een echo en een inwendig onderzoekje. de verloskundige had vorige week ook al een inwendig onderzoek gedaan en dat viel gelukkig mee. maar het onderzoek van de gyn was even heel andere koek jeetje mina wat een boer zeg hij vertelde niks dus kon me ook niet voorbereiden. het was geen gyn maar een veearts volgens mij. maar goed. de baarmoeder mond is nog steeds niet rijp. balen en toch ook wel teluergesteld. morgen heb ik om half elf weer een afspraak dan gaat hij weer even kijken en aan het eind van de middag gaan ze gel zetten om de de boel even op gang te helpen. als dat niet helpt dan doen ze dat donderdag weer. het is dus heel spannend en ik ben een beetje bang voor een weeenstorm..... maar goed...het moet er toch uit. maar een gyn die bijna niks uitlegd is wel heel naar... en ik ben wel zenuwachtig. we wachten af
sorry dat ik lach maar ik zie het al voor me dat het echt zo'n veearts is.... Maar wel naar zeg dat die vent niet ff het een en ander uit legt....
Fijne gyn zeg. ik hoop niet dat hij heel je bevalling gaat doen. Succes met de gel en hopelijk werk het bij je meid
Ik denk dat je baby wel goed zit daar binnen, spannend hoor dat je al zoveel dagen overtijd ben. Ik zou zwanger zijn heel fijn vinden maar als de baby er nog niet uit is na de vastgestelde datum zou ik het ook een beetje zat zijn. Ik hoop voor je dat je die "veearts" niet meer terug ziet. Heel veel succes met de bevalling zometeen en ik hoop voor je dat je niet veel pijn zal hebben. Groetjes Jolie
Wat vervelend zeg zo'n boer van een gyn. Kun je niet iemand anders krijgen? Heel veel succes met je bevalling.