ja hier ook iemand met bloedend tandvlees... maar heb gelezen dat dat er allemaal bijhoort helaas.....
Ik heb het ook heel erg, vind het nu geen eens meer lekker om mijn tanden te poetsen omdat ik dan een kwartier last heb van bloedend tandvlees.
jepp ik ook, vresselijk gewoon maar het hoord er idd allemaal bij! Het is verweekt zeg maar dus extra kwetsbaar, dus je kunt er eigenlijk niks tegen doen. Ik heb het al vanaf het begin van mijn zwangerschap. groetjes jantina
meiden een tandpasta zoals meridol of parodontax ( smerig maar helpt wel|) kan een goede uitkomst zijn. verder zou je nog een keer extra ( of als je nog niet gaat eens )naar de mondhygienist kunnen gaan! spoelen met een zout water oplossing , 2 a 3 keer daags poetsten en 1a2 keer per dag flossen/stokers moet de schade beperkt houden! succes liefs triez
ik poets ze 2x per dag en het valt me op dat ik er smorgens niet zo last van heb. bloeit het wel maar niet hinderlijk of pijnlijk. s'avonds bloeit het echter heel erg vooral aan de rechterkant. me mond en tanden zitten dan helemaal onder. nu doe ik sinds een paar dagen meteen na het poetsen een watje in me mond. (eentje om je gezicht te poetse) en dit neemt wel veel bloed op. na een minuut of 2 haal ik het eruit en dan is het ook helemaal gestopt.
Ik had er ook erg veel last van. Het bloed spatte echt alle kanten uit Ben wel blijven flossen en spoelen met mondwater (zonder alcohol!) om echte ontstekingen te voorkomen. De dag na de bevalling was het al veel minder en een week later was het compleet over. Er is dus hoop