hoi hoi ik wilde even vragen of iemand ervaring heeft met het volgende Ik werd zondag morgen wakker en had een harde buik nou dat kan voor mijn duur zwangerschap dus maakte mijn eigen geen zorgen maar toen weer een weer een en zo had ik er wel 15 in een uur ik de vk gebeld die zei lekker gaan douchen half uur en dan een asprine en naar bed zo gezegd zo gedaan. en inderdaad het was weg maar als ik opstond of liep werd ie keihard dus kon haast niet van me bed zondag avond nergens geen last meer van gelukkig maandag overdag ging het wel totdat ik om half negen mijn mandje in kroop om een film te gaan kijken en toen begon het weer veel harde buiken en pijn erbij wel dragelijk maar toch vervelend ik weer de vk gebeld om half 10 en die zei dat ik gelijk moest gaan slapen en als ik om 10.30 nog niet sliep moest ik terug belle en zou ze langs komen om te toucheren nou ik denk dat ik om 11.15 sliep nu gaat het well weer heb er pas een paar gehad gelukkig maar ben erg bang... ik had dit bij mijn eerste zoontje niet wie o wie heeft dit ook of meegemaakt en wat is er gebeurd of aan gedaan liefs diana
ik had bij me eerste ook veel harde buiken en dat is allemaal goed gegaan ik was twee weken overtijd ik deed gwoon rustiger aan als ik er een had ging met hem praten enz. werd hij ook rustig van op een of ander manier
Ten eerste veel rusten en toch naar je vk gaan hoor! Ik heb ook te lang gewacht!Ik had vanaf week 30 heel veel harde buiken en krampen. Heb 4 dagen in het ziekenhuis gelegen en 48 uur aan een baxter.Krijg nu ook weeenremmers en moet platliggen. Als ik vorige week die dag niet meteen naar het zieknhuis was gegaan was ik al bevallen Als ik lig heb ik niet veel harde buiken maar van het moment dat ik rechtsta word mijn buik keihard. Mischien dat er bij jou niets aan de hand is maar zou toch naar je vk gaan succes