hallo allemaal, ik ben nu bijna 10 weken zwanger en het valt me op dat ik nu ineens veel vaker moet plassen. word er nu zelfs snachts wakker van weet dat het heel normaal is hoor maar het valt me sinds gisteren op. mannetje riep ineens je kan beter op de wc gaan wonen zo vaak ga je hahahaha groetjes
Ik kon er goed mee omgaan maar op het moment is het dramatisch... ik moet zoooooooooooo vaak en vaak direct na 1x weer daarnaast vindt het ventje het heerlijk er ook nog wat schopjes tegenaan te geven
af en toe vraag ik me af waar het vandaan komt haha dan zijn het echt watervallen en k vind het opzich niet erg maar soms is het wel lastig dat je net voordat je boodschappen gaat doen nog naar de wc geweest bent en je aankomt in de winkel alweer op knappen staat. groetjes
ook ik heb er last van. en het erge is, is dat ik s avonds ontzettende dorst heb, maar overdag niet zo.. Dus het plassen s nachts is echt heel erg geworden. Straks krijg ik ook een kleine die een dansje op mijn blaas gaat maken...
dat herken ik wel hoor heb hetzelfde overdag heb k niet zo n dorst maar snachts hang ik temet aan de kraan
Ik moet wel vaker dan normaal, maar meestal komt er dan ook veel minder uit..... Ik zat vanochtend in de auto en voelde opeens dat ik errug nodig moest. Toen kon ik niet stoppen om te plassen, maar een kwartiertje later was ik op de bestemming dus ik snel een w.c. opzoeken. Kwam er bijna niks uit. Op de terugweg weer: Oefff dacht ik, wat moet ik ineens nodig zeg.... Maar ik zat op de snelweg en kon dus niet stoppen, en 5 min. later dacht ik, huh ik hoef niet meer. Het hangt er ook vanaf hoe je ukkie ligt. Meestal hoef ik er 's nachts niet uit om te plassen, maar dat was een aantal weken geleden wel zo. Zal straks ook wel weer komen denk ik... Maar bel wel blij dat ik nu meestal redelijk door kan slapen. Groetjes Miep
Ik ken het. Heb het ook... Moet snachts meestal 2 keer naar de wc. Overdagook. Het lijkt wel dat zodra ik wat gedronken heb ik weer naar de wc moet haha. Naja het hoort erbij zullen we maar zeggen!
ja dat had ik ook en met 4 maanden was het ineens weg. Nu ligt de kleine weer heel laag en is het weer terug. Ik moet nu 's nachts 3 keer naar de wc.
Er zijn nachten dat ik 5 keer moet opstaan om naar het toilet te gaan En ik ben het echt beu Overdag moet ik zeker 1 keer per uur en als ik even naar de winkel ga (en dat is nog geen 10 min met de auto rijden) moet ik terug dringend! Ik had dat al vroeg in mijjn zwangerschap dat ik zoveel naar het toilet moest maar nu word ik er gek van
hahah bekend fenomeen hihi ik vang mijn urine op voor mvm en sta iedere keer versteld hoeveel dat het is het is gwoon een halve maatbeker vol iedere keer weer en sinds deze week ga ik snacht er ook uit erg vermoeiend maar ja hoort erbij