Ik weet niet wat ik de afgelopen dagen heb. Mijn ijzer is super 7.5 dus daar ligd het niet aan maar ik ben niet vooruit.te branden ik lig De hele dag al op de bank en mijn man doet het huishouden. Ik ben net zo'n sirene doe dit doe dat doe dit doe dat...... Hoe krijg ik meer energie tips?
Ik zou haast zeggen.. bevallen... al wordt het dan even erger... Mijn man zou zeggen bewegen... van stil zitten wordt het alleen maar erger... Kan je last hebben van de spreekwoordelijke laatste loodjes?
ja je bent hoogzwanger hihi wat verwacht je dat je hopsend en springend doro het leven gaat (dat KAN wel hoor) maar als het niet zo is is dat niet vreemd, je lichaam bereid zich toch voor en je kan beter nu nog even je rust dan echt pakken zodat je lichaam in optimale conditie is..
Eraan toe geven, neem je rust. Je bent mega hoogzwanger. Het is zelfs ook beter om te relaxen, schijn je ook meer in de 'bevallingsmodus' te gaan...
Lekker in bed en op de bank hangen/slapen/rusten !! Dus er lekker aan toegeven je lichaam kan die extra rust nu wel gebruiken... Bevallen is hard werken
Ik lees je stukje en denk, kom op meid, strakkies gaat t vast beter. Maar zie ineens dat je bijna bent uigerekend. Speel maar lekker voor sirene en pak je rust. Je hebt strakjes genoeg energie nodig
Idd tip nr 1: bevallen ! Wees gewoon lief voor jezelf en blijf lekker op die bank plakken... Die energie komt vanzelf wel weer!
Nou, meid, zoals de anderen al zeggen; je bent hooghooghoogzwanger, dus, niet gek lijkt me! Ik moet nog 2 maanden, en heb nu ook al last van instortingsgevaar, vooral na het middageten smiddags, bah! Zoooo sloom! Ik werk niet buiten de deur(hebben eigen bedrijf, boerderij)dus kan tot 9u slapen, maar de laatste tijd draai ik me ook het liefst nog 20x om, hihi! Gelukkig heb ik nog wel energie om huishouden te doen(en werk op ons bedrijf), al gaat het in een bejaardentempo. Probeer toch een vast ritme aan te houden en een beetje bezig te blijven met wat ik allemaal nog mag en kan, daar voel ik me het beste bij. Geef er lekker aan toe, en doe wat je nog wel kunt of leuk vind. Veel suc6 met de laatste loodjes!
Voel me net zo elke dag! Moet nog wel een paar weekjes langer dan jij maar krijg mezelf niet vooruit. Vandaag bij uitzondering een goed dagje gehad. Heb wat was enzo kunnen doen, maar de meeste dagen is gewoon eten maken voor ons of het afwasmachine in/uitladen te veel! We zullen er ons bij neer moeten leggen dat het gewoon niet meer gaat. En zoveel mogelijk rust nemen zoals iedereen al zei. straks als de bevalling door is en we zijn het kleintje al wat meer gewoon zullen we vast weer overlopen van energie!