Vanavond voor de 2e keer naar de VK geweest, de vorige keer kon ze uitwendig niet zien en daarom zijn we vandaag weer geweest voor nog een echo. Nu wist ik dat ik zwanger was, maar de besef was er nog niet echt (op de kwaaltjes na) maar had dus nog niets op de echo gezien en hoopte dat het vanavond door zou dringen en meer duidelijkheid zou hebben.. En laat ik zeggen duidelijkheid hebben we i.d.d. gekregen en we zijn totaal in shok Eerst kon ze via de uitwendige echo niets zien, dus hebben we maar een inwendige echo gedaan, en we zagen het kindje en een kloppend hartje. Wij waren aan het genieten van de echo, tot we er opeens nog een kindje zagen met ook een kloppend hartje Zelfs de VK had dit nog nooit meegemaakt dat bij een tweeling niets te zien was op de uitwendige echo, ze waren heel goed verstopt naar achteren Wij zijn ook helemaal van de kaart, ik ben voor het eerst zwanger en had nooit gedacht dat ik een tweeling zou krijgen. Blijkt dat er 2 eitjes waren geweest die beiden ook bevrucht waren, dus ze zitten in aparte kamertjes Helaas kom ik vanaf nu onder behandeling bij het ziekenhuis en zal dan ook niet thuis mogen bevallen Wat mijn grootste wens was) Ik ben nu dan ook totaal in paniek hoe ik 2 kinderen tegelijkertijd moet gaan verzorgen en opvoeden etc.. Dacht doe er maar eerst 1 om aan te wennen maar mooi niet.. gelijk 2! Zijn er meer die een tweeling hebben en is 1 makkelijker dan twee tegelijk hebben?? Mijn vriend zegt komt allemaal wel goed, maar ben totaal van de kaart nu natuurlijk
Gefeliciteerd met je goede echo! Dat hebben jullie knap bij elkaar geknutseld Ik heb zelf geen tweeling, een van mijn vriendinnen is wel een tweelingmama. Zij heeft een heel pittige zwangerschap gehad (incl zkh-opname met weeënremmers bij 24 weken), maar is toch een hele tijd later bevallen van 2 gezonde kinderen. En daarna vond ze het geweldig met haar tweeling, noemt het nooit 'zwaar'. Maar dat is zij. Je kunt het nooit vergelijken. De een krijgt een makkelijke tweeling, de ander één zorgenkindje. Het zal vast zwaar zijn, maar ik denk dat je vriend gelijk heeft, en dat het allemaal wel goed komt. Jullie zijn niet de enigen met zo'n dubbele verrassing. Er lopen hier zelfs drielingmama's rond die op mij een heel montere en opgeruimde indruk maken. Ik weet niet hoe zij het doen, maar het kan blijkbaar wel...
Spannend zeg! Ik heb ook geen tweeling dus kan niet uit ervaring spreken. Maar als zoveel anderen het kunnen, kan jij het ook hoor! Het zal wel even wennen zijn aan het idee En het wordt ongetwijfeld heel druk, maar vast ook heel leuk. Succes in ieder geval
hihi twee surpiseeieren in je buik! Gefeliciteerd! Ja het zal zeker pittig worden. Maar je krijgt er ook dubbele liefde voor terug. Snap dat je nu effe in paniek bent, maar dat komt vast wel goed.
Een vriendin van mij heeft een tweeling. Zij heeft mij wel eens verteld dat de babytijd goed te doen was. Je word vanzelf heel inventief en hebt overal wel een oplossing voor. Maar ook dat ze de leeftijd tussen 3/4 echt heel erg pittig vond en nooit meer over zou willen doen. Maar dat scheelt nogal per kind denk ik. Zij heeft gewoon 2 boefjes. Fijn dat ze in een aparte "kamer" zitten! Dat schijnt toch het gunstigst te zijn. Gefeliciteerd en geniet er van! Komt allemaal goed!
gefeliciteerd met je mooie suprise maar maak je geen zorgen meis als ze straks geboren zijn gaat alles van zelf ik had dat ook bij mijn eerste (was er wel een)maar was ook zo bang hoe we dat gingen doen zonder kraamhulp of iets maar alles gaat gewoon op je gevoel geniet van je zwangerschap
Gefeliciteerd! Heb totaal geen ervaring met tweelingen, maar kan me goed voorstellen dat je in shock bent!
Hoi meis, Gefeliciteerd, wat een verrassing!! Hier een tweelingmama. Geen zorgen maken hoor, gaat helemaal goed komen. Je wordt vanzelf heel handig in de verzorging enz. En het zo leuk!!!! Dubbelop genieten met twee van die dondersteentjes in huis Liefs xx