in bad gaan

Discussion in 'Zwangerschap' started by mamavanro, Nov 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanro

mamavanro Bekend lid

Apr 6, 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Ik weet dat het beter is de eerste 3 maanden niet in bad te gaan i.v.m. verhoogd risico miskraam..maar ik ben nu bijna 13 weken mag het nu wel weer eigenlijk? Ik mis het in bad gaan namelijk best wel..

En ik vroeg me ook af wanneer je ong. stopt met foliumzuur of daar verschil inzit..Ik ben inmiddels overgegaan op de vitamines speciaal voor zwangeren...en dus gestopt met foliumzuur...

2. parel1988

parel1988 Bekend lid

Apr 2, 2008
    524
    0
    0
    dat van in bad gaan daar weet ik hellaas niks van af :rolleyes:
    maar met foliumzuur ik slik multizwangerschap
    voor extra energie tijdens de zwangerschap met foliumzuur en vitaminen D.

omdat het slikken van foliumzuur niet verkeerd is,
    en vooral goed ook voor borstvoeding,

3. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    In de meeste vitaminepillen voor zwangeren zit al foliumzuur, dus die krijg je nog netjes binnen.
    En volgens mij mag je gewoon in bad hoor, zou niet weten waarom niet? Heel heet baden wordt geloof ik in het prilste begin afgeraden, maar ook daar zijn de meningen over verdeeld.

4. sinada

sinada Niet meer actief

Over het in bad gaan wist ik niet nog nooit van gehoort. Ik lig vanaf week 6 bijna elke week in bad en dan ook lekker warm. Geen probleem geweest.

Foliumzuur kan geen kwaad hoor. Als je multi slikt is het allemaal goed

5. youme

youme Lid

Nov 19, 2007
    96
    0
    0
    Je mag gewoon in bad hoor, alleen kun je wat sneller duizelig worden van een heel warm bad, omdat je hartslag verhoogd is en je meer bloed hebt enz. Dus lekker van genieten, doe ik ook!

6. mamavanro

mamavanro Bekend lid

Apr 6, 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Nou dan weet ik wat ik vanavond ga doen :) ......Bedankt meiden voor jullie reacties...

En ik ben idd overgestapt naar de multi vitamine voor zwangere en ging er van uit dat het nu wel overbodig was om daarnaast nog mn dagelijks portie foliumzuur te slikken...wordt het zo dubbel op... toch...

7. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Niet badderen? Ik lig al járen in bad :D
    En dus ook vanaf dag 1 dat ik wist dat ik zwanger was, gewoon niet al te heet water gebruiken, raak je niet oververhit en je kindje wordt er, hoe ouder hij is, heerlijk rustig van. Geniet ervan!

8. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha als ik 2 weken niet in bad ga heb ik huidontstekingen dus doe ik liever niet (zelfs na de bevalling mocht ik van de dokter nog 5 minuten per keer in bad hiervoor)

Ik ben echt een badmens kan elke dag wel een uur badderen haha nog nooit gelaten zelfs temp niet aangepast is maar net wat je gewend bent namelijk..

9. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Hoi,

Ik ga ook élke dag in bad! Heerlijk!
    Vooral omdat ik nu veel meer last van hoofdpijn heb, werkt een lekker warm bad heel ontspannend..

X Roosje

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Ik had laatst krampjes..!
    Toen ben ik bij mijn schoonouders in bad gegaan..(omdat we zelf geen bad hebben)
    En even later waren de krampjes weg..
    Heerlijk in bad..!:D

11. Niet meer actief

Hier nog een echte bad-freak... zit ook elke dag zeker 1 a 2 uur in bad, ook in t begin van mn zwangerschap! Gewoon doen hoor, heerlijk :D

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Jeetje 1 a 2 uur per dag? Volgens mij zouden bij mij de rimpels nooit meer wegtrekken..

Ik ga 2 keer in de week in bad, maar alleen als hubbie thuis is want sinds 2 weken kom ik er zelf niet meer uit...

13. Niet meer actief

Hahahhaa ja echt zeker wel... ik vind het heeeeeerlijk! Lekker warm bad, glas drinken erbij, boekje erbij en lekker even niks :D

14. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha omahandjes! die krijg ik altijd ervan!

15. Niet meer actief

hahaha yep en ook van die rimpelteentjes :)

16. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    vandaar dat ie baby van jou niet komt die zit veel te lekker, ik zou je aanraden om 2 dagen effe snel te douchen hahahahahaa (dan volgt de baby wel ;) n )

17. Niet meer actief

hahahahaha zal zometeen eens een ijsbad nemen, kijken of die schrikt :p hahaha

18. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    ik ben me hele zwangerschap nog elke week in bad geweest (ik wist niet eens dat het niet mocht) en me kleine meid heeft er niets van geleden hoor :D

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ja gelukkig mag je we lin bad. Je moest volgens mij alleen uitkijken dat je niet te heet doet. (ook ergens gelezen) en op mijn multivitaminen + foliumzuur staat dat ik het mag gebruiken tot en met 10 weken en daarna stap je denk ik over op vitamines of helemaal niks.

20. Niet meer actief

Ellen ook dat is niet zo hoor.. je moet natuurlijk niet uren in een 50graden bad gaan zitten ofzo maar egwoon een warm bad kan gerust

Share This Page