Kan dat? Heb t bij de vorige nooit gehad zo vroeg maar heb nogal wat spanningen op t werk en erg veel bekkenpijn nu ik weer aan t werk ben. Morgen eens met de gyn bespreken. Gr Lonneke
het schijnt al te kunnen vanaf 6 weken, maar het betekent wel dat je je te veel inspant. Aangeven bij de vk is wel slim!
ik heb het nu ook gehad( de tweede) van 18 weken tot 24 weken zo 8 a 9 keer per uur... geen pijnlijke maar wel vervelende zeg maar... maar vlos toen gebeld en die zei dat dat heel normaal was. zodra je bloed verlies erger wordt of pijnlijk dan wel aan de bel trekken...
Ik heb zittend werk dus het is niet de inspanning maar meer de spanning die er hangt en de bekkenpijn die ik heb....
Ik zou indd even je urine laten testen, dit kan nl harde buiken veroorzaken en je kan tijdens de zwangerschap blaasontsteking hebben zonder er iets van te voelen.
heb bij vorige idd 2 keer blaasonsteking gehad maar dat heb ik destijds wel gevoeld. Gyn vond het geen reden tot actie, zolang het niet echt pijn deed en ik geen bloedverlies had. Denk er sowieso over om de zw in te gaan, ik heb zoooo erge pijn in mn bekken en liezen die doortrekt naar mn benen en rug dat ik het gewoonweg niet trek!