gister avond had ik opeens licht bruin verlies...en deze vraag zal wel 100X verteld zijn maar ik moet toch pas zorgen maken als het erg krampen buikpijn en helder bloed dan pas vk bellen toch ? maar vind raar dat opeens lichtbruin verlies komt heb ik niet eerder gehad aleen in de begin met 5 a 6 weken en ik las ook somige dames hebben het ook bij 14 weken nog bruin verlies heeft het ook maken met groei met baarmoeder en daar door springen wat adertjes kapot? ja miss heb ik nu al zelf antwoord gegeven maar ik wil toch soort bevesting denk ik ...morgen 17:00 krijg ik mn echo hoopelijk is alles dan duidelijk ...tot die tijd ben ik futloos iedereen dankje voor berichtje en alvast fijne dag veders
ten eerste: gefeliciteerd! ten tweede: mijn ervaring was dat het niets te betekenen had heb rond mijn NOD bruin verlies gehad *paar dagen lang en nog best veel en rond een week of 8 is het ook nog een paar dagen geweest. kan dus ook rond die tijd.
Ik zou me niet te veel zorgen maken, kan gesprongen adertje zijn, bloeduitstorting, etc. Heb dit ook gehad op 6 weken en alles was toch in orde. Succes morgen!
Ik had het vanaf 5 weken zws. t/m 7 weken, daarna niet meer. Maar bleek gewoon oud bloed uit baarmoeder te zijn. Geen kramp=geen ramp en/of geen (helderrood) bloed=meestal wel goed
Ik heb met 19 weken een beetje bruinverlies gehad. Baby zit nog steeds stevig in mijn buik hoor Idd opletten of je kramp krijgt. Bij mijn miskraam stopte het vloeien niet en heb ik een week inlegkruisjes gedragen. Had toen hele zeurende rugpijn. Succes en gefeliciteerd met je zwangerschap
dankje voor berichtjesmeiden ..ja stom is dat bij heel heel erg kramp en helder rood bloed dan is het ramp en somige gevallen hoef dat ook nog geen ramp zijn...maar ik heb last van onderrug pijn maar dat heb ik wel ook in de 5 weken ook gehad...kan goed zijn me banden zijn trekken en groeien ofzo maar nu is bruin weer weg maar zal me niet verbazen dat die straks terug komt...wat ook beetje scheeld vooral zo onzeker tante als ik niet zo veel lezen(van enge dingen) want iedereen maakt het anders mee dan iemand anders...gelukkig anders was wereld saai maar soms is het fijn dat iemand zelfde mee maakt vooral zwangerschap onzekertijden die 9 maandjes (is mijn mening) en vooral als je zelf al onzeker meid ben achja dat is mijn karakter en gelukkig ben ik wel een kletskous/babbelbox en daar door zie je niet dat ik onzeker ben ofzo maar wat zal ik blij zijn morgen avond achter me rug is en natuurlijk mooie echo zal ik deze toppc afsluiten? en ik hoop welke knopje kan vinden hihih