Ik heb sinds ik zwanger bent flink last van verm. Weerstand. Ernstig verkouden tot kuur toe voor holte ontsteking, moe , aften in mond, bleek zien enz enz... Is dit normaal?
Mistral, ja is wel een beetje normaal!! Je weerstand verlaagt omdat je een baby'tje draagt. Anders zou je lichaam het kindje afstaan. Ik heb op vakantie als enigste een reactie op de huid gekregen van de processie rups die in eiken bomen zit. Ik moest daarvoor naar het zh en die gaven dus aan dat ik het als enigste had gekregen omdat ik zwanger ben en verminderde weerstand heb omdat dit autom. Omlaag gaat als je een kindje in je draagt.
Hier ook last van aften in het begin van de zwangerschap (wist ik op dat moment nog niet), verkoudheid was gelukkig wel heel snel over. Ik neem nu wel echinaforce tabletten voor de weerstand.
Hier ook steed ziek. ik 2weken tijd 2 maal buikgriep gehad. Vervolgens zwaar verkouden, steeds ontzettend moe, en nu twee maal een blaasontsteking. Ik merk ook dat mijn lijf anders is.
Verminderde weerstand hoort bij een zwangerschap. Ik merk het niet aan ziek zijn verder hier maar aan problemen met mijn tanden.