kan het ook te laag wezen ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Behappy, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik lees vaak over te hoge suiker , kan dit ook veelste laag wezen ?

en wat voel je als je te hoge hebt en wat als je een te lage hebt ?
    iemand die mij hier mee kan helpen?

:)

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.279
    11.001
    113
    Te laag kan zeker, je wordt flauw, zweterig, beverig, bleek... Je hebt t vast weleens gevoeld als je lang niet gegeten had. Zonder medicijnen zul je niet zomaar een gevaarlijk lage bloedsuiker krijgen.

Een hoge suiker ontstaat vaak sluipender, en leidt oa tot meer plassen en meer dorst.

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja hoor kan zeker te laag zijn..
    Bij onze dochter had ik ooit op mn werk (zorg) dat ik ineens heel wit, zweterig, draaierig, misselijk werd.. Blds controle gedaan en die was 2.4 !
    kreeg suiker drank en boterham en toen vk gebeld en moest meer verspreid over de dag eten..

Bij deze zwangerschap ook aantal keer dat zelfde gevoel gehad maar niet getest.. Dat kwam met name s nachts wel voor ik moest dan echt eten en zoet drinken en dan ging het weer!

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ja hoor kan prima!
    Ik heb tijdens zwangerschap 2x bloed geprikt na het eten en beide keren was hij laag (4.2) Heb dan ook altijd dextro oid in mijn tas zitten als ik wegga;)

5. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    dat kan makkelijk, je bloedsuiker kan namelijk heel erg schommelen

bij een te hoge kan je veel meer dorst hebben, veel moeten plassen
    bij een te lage kan je heel erg gaan zweten, wit zien, trillen agressief reageren en heel erg moe zijn
    neem daarom eigenlijk altijd iets van zoetigsheid mee in je tas zodra je merkt dat je wat flauwtjes word kan je dat dan gaan eten )het is eigenlijk op dat moment een pure suikerbom) en een tip neem daarna een bruine boterham met kaas zo blijft je bloedsuiker de komende uren stabiel

Deel Deze Pagina