ik ben nu zwanger van mijn derde kindje en mijn eerste en tweede zijn beide te vroeg geboren. nu heb ik al een paar dagen last van harde buiken erg vervelend. tot nu toe ging het wel maar krijg ze nu om de 7 min en ze doen ook pijn? het zou toch niet weer zo zijn dat deze te vroeg komt? is het beter om tot morgen te wachten of kan ik beter gelijk de gynaecoloog bellen? mijn vriend zegt dat ik mij te druk maak ik weet nu niet of ik wel of niet moet bellen.
Ik zou nu gelijk bellen. Ik loop ook al een paar weken met harde pijnlijke buiken en mijn gyn heeft gezegt dat zodra ze sneller dan 10 min. achter elkaar komen en er een ritme in komt je gelijk aan de bel moet trekken.. En zeker aangezien je al 2x eerder een vroeggeboorte hebt gehad zou ik hier niet mee wachten.
Ik heb net gebeld en moet straks even langskomen. moest van de gyn wel mijn spullen meenemen want de kans is groot dat ik moet blijven. ik hou jullie op de hoogte.. en bedankt voor de reacties
oh jeetje meid wat spannend ik hoop dat het vals alarm is natuurlijk. Ik had er eergister ook ontzettend veel last van dat wee gevoel kwam echt om de 4 a 5 min en ik dacht echt jeetje het is niet nu al zover toch, maar gister was het alweer weg gelukkig.
Hoi ben net terug uit het ziekenhuis en ik heb geluk gehad dat ik onder bepaalde voorwaarden naar huis mocht. er is wel degelijk weeën activiteit maar gelukkig zit het verder nog goed dicht. krijg wel extra controles en als het volgende week niet veranderd is moet ik helaas toch opgenomen worden,want dan is de kans heel groot ik toch weer te vroeg zal bevallen echt balen weer maar goed het is niet anders.... gewoon bedrust houden dus.
Jeetje. nou maar goed dat je gebeld heb.. En nu rustig aan doen en je kleintje nog even binnen houden he !
Ja doe nu zeker rustig aan want hoe dan ook die kleine moet zo lang mogelijk binnen blijven. Maar gaat helemaal goed komen.
Jeetje meid, goed dat je gebeld hebt! Zo zie je maar, altijd naar je instinct luisteren he. Als je het niet vertrouwd, meteen bellen. Ik hoop dat het rustiger wordt in je buik nu je rustig aan doet. Laat die kleine nog maar even lekker lang zitten!