gek vraagje

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by miep79, Jan 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miep79

miep79 Lid

Jun 16, 2008
    76
    0
    0
    halllo,

ik heb een gekke vraag,ik lees in boeken etc over zwangerschap dat je oefenweeen kunt krijgen,nu is mijn vraag vanaf wanneer je die ongeveer kan krijgen en hoe dee voelen.

Gisteravond had ik last van steken en zakte weer af,kwam even later even terug en zakte weer weg,maar geen harde buik en t zat echt aan de zijkanten,de kleine trapt ook erg hard dus die voel ik ook nog erbij.
    Had weer een aantal dagen last van obstipatie en t leek erg op darmkramp,net of t zakt in je darmen,was me niet onbekend gelukkig.

weten jullie wat t is of heb ik t goed datt weer s die rot darmen zijn!

groetjes miep

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Miep,

oefenweeën, harde buiken, indalingsweeën, voorweeën, het zijn allemaal samentrekkingen van de baarmoeder. Naarmate de bevalling dichterbij komt gaat de baarmoeder vaker oefenen met samentrekken. Sommige vrouwen merken hier helemaal niks van, andere hebben er erg veel last van. Je kunt al best vroeg in de zwangerschap er last van hebben. Ook kun je inderdaad de baby voelen bewegen en dat kan soms zo hard zijn dta je baarmoeder erop reageert.

Mirjam

Share This Page