Toen ik een paar weken geleden nog maar een paar dagen overtijd was, heb ik met vloerolie (van Floorservice) wat plekjes op onze houten vloer bijgewerkt. Alleen met een doekje hier en daar aangebracht en goed ingewreven. Ik had geen handschoenen aan en met de kou had ik geen raam open (ons oude huis ventileert altijd wel wat). Nu ben ik opeens bang of dit niet zo slim was... Iemand ervaring hiermee (of me gerust kan stellen)? Sorry als het suf lijkt, maar kan me echt overal druk om maken momenteel ivm deze zwangerschap na meerdere miskramen..,
Ik zou me hier écht niet druk om maken. Bovendien is het al gebeurd en veranderen kun je toch niet. Geniet van je zwangerschap en gefeliciteerd!
Is het deze? https://parketonderhoudservice.nl/webshop/floorservice/floorservice-onderhouds-olie/ "Bovendien voldoet het product aan de eisen voor kinderspeelgoed volgens conform EN 71." Ik zou het niet drinken, maar het lijkt me geen probleem verder.
Dank allebei voor de geruststelling. Ik ga me er niet druk om maken dan... Het is inderdaad die onderhoudsolie...