Hi dames, Ik liep van de week buiten en ik schrok van een vuurwerk knal en tegelijkertijd voelde ik eventjes wat vlinders in me buik..... Was het mijn wondertje? Ik betwijfel het namelijk want ik ben pas zwanger.... Je voelt je baby toch pas rond de 15-20ste week? Iemand een idee?
Nou misschien heeft t wel met je hormonen te maken, maar ik voelde idd pas vanaf 17 weken "duidelijk" dat het mn beebje was wat ik voelde bewegen...
Zo vroeg kan je de kleine helaas echt nog niet voelen....Is net een 1 cm groot dus... Het kan wel zijn dat het je darmen waren. Die gaan rommelen onder invloed van de hormonen...
ik wou dat ik de kleine ook al kon voelen maar helaas is dat nu nog veel te vroeg. Ik verwacht hem/haar niet eerder te voelen als volgende maand als ik de 16 weken voorbij ben
Bij mij begon het vlindergevoel inderdaad ook met 16 weken. Nog eventjes geduld Angie! Maar het is het wachten waard .....
hoii ik heb de hele dag al zo'n raar gevoel elke keer voel ik iets maar weet niet wat het is net of iets verplaatst.enz plopt bij youame was ik 13 weken toen ik der voelde nu ben ik bijna 12 weken kan dit mijn kindje al zijn gr marline
Angie: idd dat kan de kleine eigenlijk nog niet zijn. Ik voelde de kleine pas duidelijk bij 23/24 weken, de een voelt het eerder als de ander.