harde buiken of weeen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lelie4, Sep 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lelie4

Lelie4 Actief lid

Feb 10, 2008
    182
    0
    0
    Ik beb sinds het einde van de middag al om de ongeveer 5 minuten een harde buik tenminste ik hou het daar maar even op! Ze doen niet echt heel zeer maar gewoon gevoelig en mijn buik neemt de meest rare vormen aan en wordt dan keihard! Heb ik nou gewoon lichte weeen of ben ik gek?

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Harde buiken en valse weeen gaan weg met warmte... bv warme douche...

Echte weeen niet!

Dus zou ik ff onder een warme douche gaan staan dan weet je t!

succes,
    xxmona

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Dat was bij mij niet hoor...ik kreeg dat dus met 30 weken en werd opgenomen in het ziekenhuis...heb uiteindelijk 9 uur lang non stop weeen gehad ben in de tussentijd wel 100x onder de douche geweest.

Ik denk dat je inderdaad lichte weeen hebt......om de 5 minuten...houden ze een minuut aan?
    Anders toch even de VK bellen dan kunnen ze je toucheren dan weet je t zeker!

4. Lelie4

Lelie4 Actief lid

Feb 10, 2008
    182
    0
    0
    leuk hoor als je niet weet wat je moet voelen haha! Ik was van plan zo even in bad te gaan en ben benieuwd of het dan weg gaat! Ik moet morgen naar de gyn maar hopelijk kan ik die afspraak afzeggen!

@Debby Vervelend zeg zo vroeg weeen! Heb je er daarna geen last meer van gehad! Schrikken hoor!

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

9 uur valse weeen? Heb je weeenremmers gehad dan of hielden deze valse weeen opeens vanzelf op?
    tja je hebt altijd uitzonderingen :rolleyes:

Vk bellen kan iig nooit kwaad!

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Klinkt als harde buiken maar kijk het gewoon nog even aan. Als je weeën hebt, dan weet je het wel hoor ;)

7. Lelie4

Lelie4 Actief lid

Feb 10, 2008
    182
    0
    0

Maar is het dan normaal dat ik ze al vanaf 5 uur heb...heb meestal maar een stuk of 5 hrde buiken op een dag en heb weinig gedaan vandaag dus daar kan het niet aan liggen!

8. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik zit hier ook niet voor mn lol;)

volg je gevoel,bij mijn dochter kwam ik zo ongemerkt tot 8 cm ontsluiting,zonder pijn,gewoon met harde buiken gelijk om de 2 min......hoe is het nu?

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Ik zou de vk even bellen voor de zekerheid. ;)

Ik heb ook valse weeen gehad bij mijn eerste zwangerschap..deze kwamen om de 3 min en hielden 24 uur aan :rolleyes:
    Ik heb toen wel 2 cm ontsluiting gekregen.

10. Lelie4

Lelie4 Actief lid

Feb 10, 2008
    182
    0
    0
    Nou ze zit er nog in haha! Wel redelijk geslapen en af en toe wakker geworden met een harde buik! Ik heb ze nu nog steeds en moet zo naar het ziekenhuis dus ik ben benieuwd of er wat geberud is!

@allwoman lekker zeg ongemerkt tot 8 cm ontsluiting komen...daar teken ik voor :)

11. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Jaa was echt vreselijk.... :rolleyes: werd er ook niet vrolijk van!
    Godzijdank geen ontsluiting en geen weke baarmoedermond...anders had ik aan de weeen remmers gegaan!

Het begon met harde buiken elke 6 a 7 minuten...toen gaan douchen denk zwakt wel af...niet dus! Ik de VK gebeld een uur later en toen kwamen ze al om de 3 a 4 minuten maar deden nog steeds niet echt zeer.
    VK getoucheerd bleek geen ontsluiting maar ging wel het hartje luisteren van de baby en elke keer wanneer ik een wee had veranderde het hartje van de baby. Ze vertrouwde het niet en heeft me doorgestuurd en heb daar de hele avond aan de CTG gelegen. De weeen werden eigenlijk steeds heftiger...toen de arts weer kwam toucheren was ze ook bang dat het foute boel was omdat de weeen op de ctg zo heftig waren op een begeven moment. Godzijdank stopte ze ineens helemaal uit het niks en bleken het oefenweeen te zijn.
    Volgens de GYN gebeurd het idd niet vaak 9 uur lang maar soms gebeurd het.....daar benik het bewijs van helaas.

Nu is het weer rustig en alles gaat goed hoor :D

12. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    en 3 kwartier later was ze er al he ;)echt abnormaal..houden ze nu ook rekening mee..mijn weeen van vannacht zijn weer gestopt (heel erg auw),maar gaat niet lang meer duren denk ik.
    onderschat nooit je intuitie met dit soort dingen,een vrouw kent haar eigen lichaam het beste.;)

13. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    en? heb je aan de ctg gelegen waar zie iets op konden zien?

ben benieuwd!

14. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    spannend allemaal ik ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis was. nou ik teken ook voor 8cm onsluiting met harde buiken. suc6

Share This Page