Harde buiken om de 5 min van ong 1 min.

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sukke, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Als je écht niet langer wilt wachten, mag je tegenwoordig bij 41 weken ook naar het zkh voor een inleiding. (als je je nog goed voelt zou het mijn keuze niet zijn, maar het is goed om te weten dat je die keuze wel hebt.)
    Maar je kleintje komt vast gauw! Bij mij hadden we beide zwangerschappen net het hele 'overtijd-scenario' doorgesproken en binnen een paar dagen begon de bevalling vanzelf. Ben dus nooit gestript o.i.d.

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Meen je dat? Dat wist ik echt helemaal niet.
    Maar goed, dat zou ook niet mijn keus zijn denk ik hoor. Ik weet natuurlijk niet hoe ik me over 1 week voel maar nu is het vooral de nieuwsgierigheid die me de kop op steekt. Het is nou niet zo dat ik er lichamelijk en geestelijk helemaal doorheen zit.
    Ik heb gewoon geduld...;) en als mijn geduld niet beloond wordt, dan word ik volgende week gewoon gestript...

(heb overigens nu wel erg last van mijn onderrug, beetje menstruatiepijn-achtig)

3. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Haha zo begon het bij mij. Hoopte toen nog dat het niet zou betekenen dat ik ook rugweeën zou krijgen. Had uiteindelijk flinke rugweeën ;)

Deel Deze Pagina