Ik ben vandaag al de hele dag door misselijk en niet echt de behoefte om te eten. Heb ook sinds een paar uur pijn in me onderrug en bovenbenen (beetje kramp gevoel) en onderin me buik alsof ik heel erg ongesteld ben. Heb verder geen harde buiken maar wel een heel erg gevoelige buik (beurs!). Mijn kindje kan niet echt indalen want hij ligt in stuit en niet precies met zijn kontje in me bekken maar meer met zijn ruggetje. Betekend dit wat of maak ik me nu druk om niks?
is de pijn die je voelt in golf bewegingen? of is de pijn constant? je zou even onder de douche kunnen gaan.. als het dan niet minder word of zelfs heftiger zou ik snel je gyn of vk bellen.
Nee denk niet dat de pijn constant is. Maar voor weeën heb je toch altijd ook een harde buik? Probleem is dat ik mijn zoontje over een uur moet ophalen en ik zo snel niet iemand anders kan regelen...Pffff eerste zwangerschap is toch makkelijker als je geen rekening hoeft te houden met nog een kleine.
hoe gaat het nu? als de pijn blijft aanhouden dan gewoon voor de zekerheid bellen hoor. beter 10 keer te vaak dan 1 keer te laat. en het is inderdaad zo veel makkelijker bij de eerste als je geen rekening hoeft te houden met een kindje dat al rond loopt. ik weet er alles van