filmen tijdens de keizersnede

Discussion in 'De bevalling' started by geriannes, Nov 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. geriannes

geriannes Actief lid

Jun 8, 2009
    128
    0
    16
    in de horeca
    dedemsvaart overijssel
    nou de titel zegt het eigenlijk al
    ik zou graag willen dat mijn ks gefilmd gaat worden
    nou is mijn vraag zou dit mogelijk zijn
    ofterwel zijn er hier ook mensen dit dit eerder hebben gedaan en voor elkaar heeft gekregen
    heb al 2 ks achter de rug an over een paar weken verwacht ik mijn derde ks en zou dit wel erg graag geflimd willen hebben

2. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,883
    0
    0
    juf bovenbouw
    Noord-Brabant
    In het ziekenhuis waar ik bevallen ben mag het niet ivm privacy van het ziekenhuispersoneel. Foto's mochten wel, die heeft een verpleegkundige gemaakt.

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Zou het gewoon vragen! Ik kan geen reden bedenken waarom niet? Privacy vind ik eigenlijk een beetje gek...foto's mogen dan wel?
    Als ze dat aangeven als reden kan je altijd nog zorgen dat er idd een vepleegster filmt...of dat je partner filmt en er geen personeel op zet...
    Bij een gewone bevalling mag het toch ook...dus waarom niet zou ik zeggen!

Gewoon vragen hoor! Ik heb hele mooie foto's van mn bevalling en ik vind het superbijzonder dat ik ze heb! In jou geval zou dat nog bijzonderder zijn denk ik!

4. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Ik heb super veel foto's van mijn keizersnede, allemaal gemaakt door een verpleegkundige. Zij vroeg zelf om ons fototoestel, ben ik echt super blij mee, want de foto's lijken wel professioneel gemaakt, echt super.
    Denk dat filmen dan ook geen probleem is.

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Bij ons mocht filmen toen ook niet ....Personeel heeft wel foto's gemaakt .....

Succes , ik hoop vor je dat het mag !!

6. Ramona001

Ramona001 Actief lid

Jul 24, 2006
    397
    0
    0
    ivm juridische aspecten heb ik gehoord dat het niet mocht.....Maargoed mijn man mag alleen voor het doek filmen morgen brr het idee de operatie op film

7. geriannes

geriannes Actief lid

Jun 8, 2009
    128
    0
    16
    in de horeca
    dedemsvaart overijssel
    ik ben net naar de gyn geweest in het zkh en heb hem netjes gevraagd of er gefilmt mocht word tijdens de ks
    en ik kreeg als antwoord dat hij hier geen enkel probleem mee had
    dus het mag
    wat ben ik blij

8. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Goh, bij mij was dat niet toegestaan! Denk dat ik het zelf niet had gewild ook eigenlijk hoor... Foto's mochten idd wel, maar filmen dus niet. Maar fijn dat het bij jou wel mag!

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dat is wel bijzonder zeg, je ks op film..

Ik heb achteraf op you tube een aantal filmpjes van een ks gezien.. Vond het eigenlijk best heftig..:)

Succes tijdens de bevalling en een goed herstel gewenst!

10. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Fijn dat het mag joh zeker als je het zo graag wil. Ik vind zelf de foto's genoeg.

11. Eveline83

Eveline83 Lid

Aug 20, 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook enkel foto's maar wel heel veel! Je ziet Lucasje zo uit mijn buik komen! Twas wel grappig want de anesthesist riep heel enthousiast naar mijn vriend vanaf het moment dat hij zich mocht rechtzetten om de geboorte op foto vast te leggen. Daarna heeft hij het fototoestel overgenomen en ons drie'tjes gefotografeerd!

Share This Page