Helemaal geen symptomen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lola, 25 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb flink zitten bladeren, maar nog niemand heeft de vraag gesteld die ik nu ga stellen:

Komt het (vaak) voor dat je hélemaal geen symptomen (positief en/of negatief) hebt in het begin van je zwangerschap?

Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik ook - gelukkig :D - geen last van kwaaltjes, maar ik voelde me wel anders. Ik voelde me zwanger... (gespannen borsten, darmen wat overhoop)

Maar nu voel ik NIETS, helemaal NIETS! Ik voel me absoluut niet anders dan anders. Het is dat 5 testen het bewijzen (waaronder die van Moeders voor Moeders), want anders zou ik het niet geloven...

Maandag 28 janauri krijg ik gelukkig al mijn eerste echo, omdat ik een verhoogde kans heb op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dus dan ben ik gerustgesteld (of niet natuurlijk, aangezien het bij 6 weken niet zeker is of je het hartje ziet kloppen...)

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Lola,

ja, het kan zeker dat je nergens last van hebt, maar het blijft dus inderdaad altijd spannend tot je de echo hebt gehad.

Groetjes Brigitte

3. Hoi Brigitte,

Dank je wel voor je snelle antwoord, maar ik geloof toch wel dat ik best een uitzondering ben. Jij schrijft dat het kan dat ik nergens last van heb, dat had ik de vorige keer ook niet. Maar hélemaal geen zwanger-gevoel hebben blijf ik toch een beetje vreemd vinden. Iedereen voelt eigenlijk altijd wel wát...

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Lola,

het klopt wel dat de meeste vrouwen wel moe zijn, of misselijk of iets dergelijks, maar ik krijg ook echt vrouwen op mijn spreekuur die nergens last van hebben. Dus het is niet om je maar gerust te willen stellen ofzo, maar het komt gewoon echt voor. Het is wel een klein groepje, maar toch.

Groetjes Brigitte

5. Nog even 'geduldig' wachten tot morgen en wanneer tijdens het maken van de echo alles in orde blijkt te zijn, zal ik alleen maar blij zijn met het feit dat ik geen kwaaltjes heb :D .

Maar net als alle zwangere vrouwen zoek ik ook de bevestiging...

Deel Deze Pagina