Hallo dame's Ik heb sinds vandaag best een gevoelige buik. Geen krampen (gelukkig) maar het gevoel alsof mijn blaas helemaal vol zit! Of zou het kunnen zijn dat er al plaatst wordt gemaakt in mijn buik? Heb verder geen symptomen om af en toe wat gevoelige borsten na. Heb ook best wel al een flink buikje,maar is dan ook al de 2de. Heb gelezen dat je buik sneller kan groeien bij een 2de zwangerschap. Maandag naar de vk en krijg dan tevens mijn eerste echo. Ik ben op van de zenuwen!!
met 5w4d heb ik ook een gevoelige buik gehad alles moet toch groeien en wijken . waarschijnlijk voel je , je darmen die omhoog schuiven en plaats maken voor je baarmoeder. het buikje wat je nu hebt is echt nog een darmen buikje want je baarmoeder zit nog onder je schaambeen . je baarmoeder zou wel iets sneller groeien omdat hij al opgerekt is , maar voor nu zijn het nog echt je darmen !
idd darmen die omhoog gaan.. kan erg vervelend voelen maar past bij dit termijn van n tweede(+) kindje
heb hie op het moment ook last van. het is niet echt een pijn die je voelt maar meer een zeurend gevoel.