mijn broeken zitten nu al strak

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chris amber, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chris amber

4 feb 2010
    64
    0
    0
    horeca
    Groningen
    bij hoeveel weken krijg je eeb buikje te zien?
    want bij mij gaan de broeken wel erg strak zitten
    ik ben vandaag 9weken en dit is mijn 2e kindje en zeggen ze wel dat je dan sneller groeit ben benieuwd naar jullie verhaal

groetjes christel

2. Ik heb nog geen ervaringen met een 2e zwangerschap, maar bij m'n eerste kwam m'n buik pas heeeeel laat :(

Volgens mij verschilt het ook heel erg per persoon hoor! Ligt er denk ook aan hoe je gebouwd bent enzo..

3. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    had met 12 weken een positiebroek aan omdat mn eigen broeken echt zeer deden in mn buik. en het is de 1e voor mij. heb best al een buikje terwijl ik van mezelf egenlijk geen buik heb(wel een aardige kont en heupen HIHI)...

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik had bij deze 2e zwangerschap met 6 weken m'n positie-spijkerbroek al weer aan... M'n eigen broeken zaten al vrij snel strak, zeker s avonds, als m'n darmen het meest opgezet waren.
    Ik had weinig zin om te gaan klooien met losse knopen etc terwijl ik de positiekleding in de kast had liggen. Wel lette ik er goed op, dat niemand het zag hihi, omdat we nog niet wilde vertellen dat we zwanger waren :p .
    Maar de positiebroeken (en nu ook shirts) zitten veel lekkerder dan m'n eigen kleding, dus ik vond het onnodig om me rot te voelen of bekneld te lopen ;) .

5. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Dit is mijn eerste zwangerschap en ik draag al 2 weken losse broeken. Werd gewoon misselijk van de druk van mijn spijkerbroeken! Nou ben ik niet de slankste dus ik had al wel een buikje, maar nu steekt mijn buik helemaal uit. Allemaal darmen :D

Liefs,

Sam

6. pat1971

pat1971 Lid

15 jan 2010
    85
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn spijkerbroeken kan ik ook al een tijdje niet meer aan omdat ze veel te strak zitten. Dit is ook mijn tweede zwangerschap en krijg nu echt al een buik. Vooral in de avond als mijn darmen opgezet zijn. Ik draag maar voornamelijk leggings met een longshirt erop want mijn andere broeken beginnen ook steeds meer te knellen. Ik denk dat ik ook maar snel moet gaan shoppen voor positiebroeken.

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ben nu 17 weken en draag al zeker week of 10 positiebroeken.. mijn buik is dan ook al zo mega dat iedereen denkt dat ik al bijna ga bevallen :D
    maar goed, tis mijn 4e zwangerschap en deze volgt vrij snel na de vorige.. met buikspieren die ergens halverwege de kuit nog hingen wilt de buik wel extra uitzetten.

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    bij mijn 1e zwangerschap had ik met 14 weken positiebroek aan en met 7 weken paste nog maar een grote jeans voor de rest positiebroek.. al mijn andere broeken pasten me niet meer.

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Verschilt per vrouw en per zwangerschap.
    Dit is mn 2e zwangerschap, zit nu in dezelfde periode als toen ik de miskraam had, heb pas sinds gisteren een positiebroek aan omdat het een beetje begon te knellen.
    Ben nu bijna 16 weken en krijg een heel licht buikje.

10. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    met de derde zwangerschap liep ik met 9 week al in positie kleding kon mijn eigen broeken echt niet meer aan

11. MissT

MissT Niet meer actief

Ha ha je ticker zegt al genoeg :D

12. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik heb sinds deze week ook positie kleding gekocht. Eigen broeken en rokken zitten echt niet meer lekker, die nieuwe broeken zitten echt stukken comfortabeler! Ben nog maar 1 kg aan gekomen maar toch zie je al een klein buikje...:D ben nogal klein (1.58 ) dus denk dat het daar van komt...;)

Groetjes

13. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste had ik niet zo snel een buikje lang mijn broeken nog gedragen oke wel met elastiekje;)

Nu bij de derde was het heel moeilijk om het tot de 12 weken stil te houden. Heb nog wel mijn gewone kleren aan, alhoewel het wel ver naar beneden getrokken is onder mijn buik zeg maar:D

Positiekleding vind ik ook nog niet lekker zitten.

Heb toevallig vandaag een foto gemaakt van buik.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QVNAUMGI.jpg

Nah vind ik toch al een aardig buikje maar inderdaad mijn buikspieren zijn wel verdwenen.

14. Tese

Tese Niet meer actief

In mn 1e zwangerschap had ik met 16 weken pas een positiebroek aan maar nu al met 4 weken !! Mn buik was zo opgezet en mn broeken zaten echt niet lekker. Dus ik dacht: ik ga mezelf niet kwellen en ik pak mn broeken maar weer. En wat een verademing!!!

15. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Ik ben nu volgens echo van vandaag 11wk 4 dgn, en heb sinds vandaag positie broeken gekocht, want mijn eigen broeken, hoe laag ook, gingen echt zeer doen op m'n buik...
    en echt zo'n broek zit super!doe m nooit meer uit denk k;)

Iedereen succes!!!

x miek

16. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hallo
    \hier ook een tweede zwangerschap en nu vanaf 7 weken ga ik toch voor het werkeen positiespijkerbroek aan doen
    voor gewoon buiten werktijd om heb ik veel leggings met een tuniek aan dus dat knelt niet zo snel met de eerste zwangerschap had ik eigenlijk met 16 weken pas een positie broek aan maar ben nu ook wel wat steviger als met de eerste zwangerschap

groetjes

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hier ook heel snel een buikje hoor. Bij onze eerste zag je het pas met ca. 18/19 weken ofzo (en dan kon ik het nog heel lang verbergen als ik gewild had), op het einde had ik echt een megabuik. Bij deze 2e zwangerschap hadden mijn organen zoiets van; "ohja, hier moeten we zo op reageren' en zijn allemaal gaan opzetten ofzo, geen idee :D.

Bij deze 2e draag ik zeker al een paar weken zw. broeken, shirtjes heb ik genoeg, die hoef ik niet speciaal in de positiemode te kopen, maar broeken... ja, die heb ik echt al nodig, de rest zit gewoon niet meer lekker :).

18. odet

odet Niet meer actief

ik ben nu bijna 21 weken zwanger van de 2e en ik draag nog mijn eigen spijkerbroek.
    het is wel een stretch broek, dus dat zal wel schelen denk ik.
    moet er wel bij vertellen dat ik blij ben als ie uit is en als ik ga zitten moet er een knoop los.
    het wordt tijd om de positiebroeken weer uit de kast te halen.

19. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ook hier tweede kindje, loop al sinds vorige week in zwangerschapsbroeken. Schijnt sneller te gaan bij de tweede

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

heb vandaag me 3de zwangerschapsbroek gekocht vorige week zaterdag de eerste 2.. het zit heerlijk liep al 2 weken met me gulp en knoop los was het nu zat.. vond het voor me gevoel nog veels te vroeg... normaal heb ik maatje 34 en geen buik moet wel eerlijk bekennen dat erg moet wennen dat er een aanwezige buik is nu maar ben er trots op..

xxxx Elisa

Deel Deze Pagina