Wel of niet eten...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door siriel, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Hallo, ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden. Ik ben 5 maand geleden bevallen, en geef volledige borstvoeding (soms slaapt ons lieve ventje een nachtje door, maar meestal komt hij snachts nog 1 keer) Wij zouden graag nog een vierde kindje mogen krijgen, maar ik menstrueer nog niet en weet natuurlijk niet wanneer dit gaat gebeuren.
    Waar het nu om gaat, wij gaan dit weekend uit eten en ik zou zo graag een lekker biefstukje eten:D Maar de twijfel is of ik dit nu wel of niet kan doen. Ik test elke week of ik al 2 roze streepjes heb, en dat is dus nog niet zo. Maar wat nu als ik rauw vlees eet en ik test volgende week positief? (kan dat dan al echt kwaad voor het vruchtje?)Mijn man zegt dat ik er niet op die manier mee bezig moet zijn(ik ben tenslotte nog niet officieel zwanger), lekker eten, en als ik een positieve test in mijn handen heb, vanaf dan dat soort dingen niet meer eten.
    Wat is jullie advies, gewoon verstandig zijn, en niet doen, omdat je niet kunt weten of je al een paar dagen in verwachting bent..;) Als ik weet dat ik zwanger ben, zou ik dit soort dingen dus nooit eten!
    Groetjes Siriel:(

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Het advies is om het ook niet te doen als je in verwachting zou kunnen zijn.
    Want ook in de begin fase van de zwangerschap kan het kwaad.

Groetjes Ineke

3. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Bedankt voor de snelle reactie!
    Dat idee had ik zelf ook al wel, maar is nu dus bevestigd, gaan we lekker iets anders eten;) groetjes Siriel

Deel Deze Pagina