Hoi Allemaal Ik ben nu 2x snachts wakker geworden met een harde gespannen buik. Een onprettig gevoel. Voel het kindje (+ baarmoeder) wel precies tot en met mijn navel. Ik ben bijna 20 weken (morgen). Overdag beweegt het kindje wel goed en heb ik er geen last van... Wie herkent dit? Weet wat het is? Ik twijfel of ik de verloskundige even zal bellen... groetjes Mirte
Ik heb er snachts ook veel last van, maar komt bij mij ook omdat ik geen houding weet te vinden waardoor ik maar blijf draaien
JEETJE! LAat dit nu net hetgeen zijn waar ik mij ook zorgen om maak. Sinds 3 nachten heb ik ook dat ik ineens wakker wordt en dan voelt mijn buik heel gespannen. Het lijkt wel of hij dan aan het groeien is. Doet ook een beetje pijn, mn bij draaien. En overdag niets aan het handje.. HEb je het al gevraagd aan de vk?
Ik heb het inmiddels zelf al nagevraagd aan de vk en ze dacht dat het bij mij kwam doordat mijn blaas een prikkel geeft aan de baarmoeder, waardoor hij gaat samentrekken.. maar het kan bij jou natuurlijk ook wat anders zijn, dat weet ik niet. Ik heb er overigens geen last meer van....
jullie zijn zeker allemaal vies aan het dromen hè..hihi.. (ja ja ik ben een vuns) Ik heb het ook hoor en ik weet ook hoe het komt.. dromen! Overdag heb ik het ook veel hoor, ik heb een gevoelige baarmoeder en zou het rustiger aan moeten doen. Alleen, is dat laatste geen optie...
hier nog een die al harde buiken heeft............ Heb het al voorgelegd aan de vk, en omdat het mijn derde is was het niet de vraag van "wat is het?", maar de vraag "waarom nu al?" Nu heeft ze me uitgelegd dat het komt doordat het me derde zwangerschap is en alles sneller begint als voorgaande zwangerschappen. Ik baal er wel erg van want echt een fijn gevoel is het niet , en dat ik er nu al een week mee loop vind ik 10x niks.
hoi, ik heb zelf ook vreselijklast van harde buiken. als ik lig of zit,gaat het wel,maar zodra ik opsta is het net een keiharde voetbal. gister zefs een beetje weg moeten puffen. mijn vriend maakt zich erge zorgen. ik las ergens,dat dit te maken heeft met teveel stress en oefenweeen. vanaf de vierde maand begint dit en naarmate je verder bent,ga je dit steeds meer voelen. ik doe zelf al niet meer veel en veel rusten. dat is het enige,wat je eraan kunt doen. zolang er nog geen regelmaat inzit,zijn het geen weeen.
Ik heb er ook steeds last van, al twee weken ofzo. Mijn VK zegt dat het inderdaad de blaas is. Ik word er wakker van, ga plassen, lig weer even rustig en dan zakt het weer weg.... Moet zeggen dat ik de eerste nachten ook echt dacht "wat is dit?!?!?"......nu wen ik er aan. Wel handig om wakker gemaakt te worden dat je moet plassen.......maar dat mag best iets minder vaak, haha...