Gravitamon

Discussion in 'Gezondheid' started by mirrepir1981, Dec 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrepir1981

mirrepir1981 Actief lid

Oct 2, 2006
    166
    0
    0
    Hoi hoi allemaal, Ik heb even een klein vraagje. Ik slik momenteel Gavitamon, Hier zit eigenlijk alles in wat je nodig hebt tijdens je zwangerschap en is ook goed tijdens borstvoeding en herstelperiode.volgens de verpakking. Nou was ik vorige week met een vriendin van mij te winkelen, en die zei dat ik daar mee moest stoppen omdat daar vitaminepreparaten inzit? Klopt dit? Wie o wie weet hier iets over. Potje is al bijna leeg dus moet haast om nieuwe.

Liefs Mir. :D

2. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

Oct 28, 2005
    1,830
    0
    0
    Nou, ik weet wel dat toen ik zwanger was heb ik me ook verdiept in die vitaminen-preparaten enzo, en Gravitamon is bijv. een preparaat dat bestaat uit chemisch gemaakte vitaminen en daardoor slechter door je lichaam wordt opgenomen.
    Ik heb toen heel mijn zwangerschap Prenatal Nutritients van Solgar gebruikt omdat dat allemaal natuurlijk is en dus veel beter wordt opgenomen.
    Je kunt eens kijken op de site; www.solgar.nl

Groetjes,
    Daan

3. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Je kunt Gravitamon gewoon blijven gebruiken hoor meid! Dus haal maar snel een nieuw potje ;) Lijkt mij erg sterk dat VK's het aanraden als het niet goed zou zijn, toch? Ik heb het bij alle zws gebruikt en nu dus weer.

4. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

Oct 28, 2005
    1,830
    0
    0
    Ik zei ook niet dat het niet goed was....
    Ik heb er alleen info over gezocht en wat ik heb gevonden heb ik beschreven.
    Ze vraagt toch om info?

5. mirrepir1981

mirrepir1981 Actief lid

Oct 2, 2006
    166
    0
    0
    Hey meiden, bedankt voor jullie advies en info. Hou me nu gewoon aan de Gravitamon, was trouwens ook al een soort topic over geweest, werd Gravitamon ook in genoemd wat je kunt gebruiken.dat was in een topic over vragen aan de VK. Maar in ieder geval bedankt, en succes Judith ik zie dat je niet zo heel lang meer hoeft.

Liefs Mir. :)

6. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Dankjewel meid en succes verder met de Gavitamon hè ;)

7. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ijzer-preparaten van de apotheek zijn. ook chemisch, maar als je bloedarmoede hebt worden ze ook voor geschreven.
    Dus zou me niet teveel zorgen maken daarover, anders werd het ook echt niet verkocht als het zo slecht was en rade de VK het ook niet aan.

Groetjes Anna.

8. jetaime

jetaime Actief lid

Oct 24, 2005
    368
    0
    16
    Weet iemand wanneer je Gravitamon moet slikken? Er staat op de verpakking na de maaltijd, maar moet dat 's morgens, 's middags of 's avonds?

Liefs Steffie

9. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

Aug 4, 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik slik het altijd na de avondmaaltijd,
    maar ik denk dat dat niet uit maakt,
    als het maar na het eten is.

10. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik slik ze 's morgens, maar maakt idd niet veel uit denk ik.

11. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Je kan ze beter s'ochtends innemen,omdat vit.B o.a. energie geeft,en je er op de dag meer aan heb,dan s'nachts...
    Ik heb eerst ook gravitamon geslikt,maar deze zijn wel synthetisch en nemen maar 25% op,ben nu overgegaan op de Solgar,wel een stukje duurder,maar wel 100% opneembaar,en ik merk echt verschil!

Groetjes,

12. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

ik slik ook gewoon gravitamon

13. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Gravitamon is voor zwangere vrouwen, zou niet weten dat het slecht was, je hebt trouwens ook eigen merk vitamines van de kruidvat.
    Zit het zelfde in, ook speciaal voor zwangere vrouwen, het scheelt alleen wel z'n 10.00 euries.

14. Gerda1977

Gerda1977 Actief lid

Dec 5, 2006
    125
    0
    0
    Groningen
    Die van Kruidvat heb ik in het begin ook gehad, maar ik ben er mee gestopt. Ik kan slecht tegen geuren en die van de Kruidvat stinken (vind ik tenminste) Gravitamon is geurloos.

15. MSU

MSU Actief lid

Jun 21, 2006
    258
    0
    0
    Volgens mij (even uit mijn hoofd, dus ff checke) zit er geen magnesium in Gravitamon en ben ik daarom met een ander preparaat begonnen waar dat wel in zat (Femnatal ?) Ik ben er al mee begonnen voordat ik zwanger was omdat magnesium schijnt te helpen als je zwanger wilt worden. (werkt spierontspannend geloof ik). Nou, ben met Gravitamon en Femnatal beide in de tweede ronde zwanger geraakt dus of het ook echt zo is.....

Share This Page