Hoi dames! Wie heeft hier ook last van... zo snel geiriteerd zijn vooral om de kleine dinge, vooral manlief heeft het te verduren ik kan er niks aan doen ,want alles iriteerd mij grrrrrrrrrrrrrrrr. ben zo kattig soms, de ene dag wel de andere dag voel ik me goed. pffffffff
Het is nu minder geloof ik (zal zo 's ff bij m'n mannetje checken of hij dat ok vindt ), maar in het begin was ik echt een kattekop. Vooral naar mijn arme vriend; naar de buitenwereld toe kon ik me op een of andere manier beter inhouden (al werd ik echt wel sneller kwaad enzo!). Ik werd echt kwaad als m'n vriend iets niet naar mijn zinnetje deed, en was dan ook echt onredelijk. Daarna voelde ik me dan weer schuldig, want hij deed en doet zo z'n best... heb dus vaak heel lief sorry moeten zeggen! Nu is de storm een beetje gaan liggen. Ik heb het net even gecheckt, en hij is het met me eens. Al moest hij er wel even over nadenken Liefs Monique
Ja ik heb er ook last van hoor. En dan irriteerd alles mij. Om de kleinste dingen word ik boos en dan achter af denk ik nou ja waarom werd ik nou eigenlijk boos. die mannen hebben wat te verduren met ons zwangeren.
Hahaha ja erg he.... achteraf denk ik en zeg ik ook MAAR IK KAN ER NIKS AAN DOEN! heb het gelukkig niet elke dag,mn vriend zegt om de dag ...
haha ik herken het helemaal. Ik merk wel dat het per dag verschilt maar soms wordt ik boos om eigenlijk niks. Gelukkig houd mijn mannetje er rekening mee en zegt dan vaak....leuk he zwanger zijn.
Wat ben ik blij om te lezen dat het dan echt wel door de homonen zal komen. Ik kan echt bijna niks meer hebben en je hoeft het ook niet in je hoofd te halen iets te zeggen wat me niet bevalt want dan kan je echt een snauw van me krijgen en dit heb ik echt nooooooit gehad. Gelukkig weten de mensen tegen wie ik zo doe dat ik "normaal" niet zo ben dus dat is dan wel weer fijn hihi!
Haha, ja, ik heb het ook. Deze weekl is het wel minder, maar de twee weken daarvoor. Echt niet normaal. Niet leuk hoor.. niet alleen voor manlief, maar ook voor mezelf niet! Moet wel zeggen dat sinds dat ik me er bewust van was ook iets beter onder controle kon houden.. Hoop dat die ergste weken niet meer terug komen, want voel me er niet prettig bij!
Pfff net nog. Ik wil een leuke foto van ons samen voor in het 'zwangerzapnotities-boek'. Maar mijn vriend zat een beetje te klungelen met de camera, dus er kwamen hele stomme foto's uit. Ik was er meteen klaar mee. Dus toen zei hij: kort lontje. Ik: nee hoor, moet je maar normaal doen... Nu zie ik ook wel in dat ik nogal kattig deed, maar ik durf dat hem niet te zeggen, want dan zegt ie vast: zie je wel...
Haha, ja, als ze er iets van zeggen dan blijft mijn lontje ook kort. HEb ook wel vriendinnen die er dan juist erg om lachen, maar is bij mij nog nietr gelukt. Vind het namelijk steeds NIET grappig Enne, die foto gewoon ff opnieuw maken! Hupakee!
Ik had t ook toen ik 5 wk was ongeveer ik was nog niet eens overtijd had ook nog geen test gedaan maar aan me gedrag konden me collega's al afleiden dat ik zwanger was en ook dat vodn ik natuurlijk onzin! Want t was niet waar bla bla gign overal tegen in kon nog amper aardig wezen tegen klanten! Echt heel erg me vriend zei ook jeetje ik leer je nu pas kennen wat een kattekop ben jij! Het is gelukkig maar anderhalve week zo geweest en toen was t over al moet ik zeggen ben nu 14 wk en ben vandaag ook weer behoorlijk prikkelbaar! maar ben ook moe dus misschien helpt dat ook mee
Ja haha, heb dit ook (alhoewel het de laatste tijd minder is) alleen niet zo zeer tegen mijn vriend, maar wel tegen onbekenden (autobestuurders, mensen aan de kassa, mensen die in het gangpad van het winkelcentrum staan), kan me soms zó schamen voor m'n gedrag
Ik heb het ook heel erg... Vooral tegen mijn collega! Die kan toch altijd al het bloed onder de nagels vandaan halen, maar tis nu helemaal verschrikkelijk Kan gewoon echt ontploffen om de stomste dingen (dat ie mij komt halen omdat het koffie-apparaat gek doet, maar verdomt zelf even in de handleiding te kijken of ie het zelf kan oplossen).
was ik ook ik heb zelfs een keer de verbinding verbroken toen een klant begon te zeuren dat het bij ons zo'n chaos is op het moment, toen dacht iK: volgens mij ben ik nu niet geschikt voor dit werk , hahaha
Bij mij is het nu weer over.. Heb het de eerste 8 weken gehad! Ben de laatste 2 weken juist heel lief zegt mn vriend.. Dus hij heeft geluk haha!