Hallo allemaal, Ik had even een vraagje. Ik slik altijd de pil maar heb een antibiotica kuur gehad 2 weken terug. (Heb toen sex gehad met mijn vriend) Heb normaal altijd rond deze tijd van de maand mijn stopweek, maar dit keer heb ik de pil doorgeslikt. Nu ben ik vooral in de middag en avond misselijk, en heb ik vreselijke ongesteldheidspijn in mijn buik, en lage rugpijn. Weet niet of er een kans is dat ik zwanger ben, of dat mijn lichaam de stopweek gewend is. En aangezien ik nog nooit zwanger ben geweest zou ik niet weten wanneer ik zou moeten testen aangezien ik altijd de pil slik. Wat denken jullie?
Ik zou nu testen, als het negatief is en je twijfelt nog steeds test na twee weken herhalen het kán maar meer dan waarschijnlijk stress om niets succes! Qua test kan ik je de testen van kruidvat twee voor 5 aanraden, heb je er gelijk twee en zijn echt betrouwbaar
Dankjewel! Dan ga ik dat morgen even doen. Zou niet erg zijn als het wel zo was hoor, maar vond het een beetje vreemd omdat ik me normaal nooit zo ziek voel van de pil en omdat ik antibiotica erbij heb gepakt begon ik toch te twijfelen.. En ik heb nog nooit een test hoeven doen dus had ook geen idee wanneer het het meest betrouwbaar zou zijn zeg maar
Ik geloof dat de pil na sommige antibiotica niet helemaal betrouwbaar is, dus het zou zomaar kunnen laat je het ons nog even weten? Ben benieuwd succes!
Je hebt twee weken geleden sex gehad en antibiotica gehad. Dan zou je toen dus een eisprong moeten hebben gehad wil je nu zwanger zijn. En kun je nu dus gemakkelijk een test doen waarvan de uitslag betrouwbaar is. Negatief is niet zwanger uiteraard. In dat geval over een paar dagen nog eens herhalen. Weer negatief, dan ben je echt niet zwanger.
Als je 2 weken geleden sex heb gehad zou je echt precies dan een eisprong moeten hebben gehad. De kans is super klein omdat de pil nog best even in je lijf zit maar onmogelijk is het niet. Maar 2 weken geleden je eisprong zou betekenen dat je nu ongeveer positief zou kunnen testen als je echt zwanger bent. Even met ochtendurine een testje doen en als je na een negatieve test nog onzeker bent kan je het over een weekje herhalen. Succes