Harde buiken, vooral ''s nachts

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wanna be mama, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ga morgen sowieso de vk bellen, maar wil weten of andere hier ook last van hebben...

Ik heb last van harde buiken, hierdoor probeer ik al wat rustiger aan te doen op werk etc. Op advies van de vk.

Maar heb nu een best rustig paas weekendje....en nu ook vooral in de nacht last van harde buiken.
    Heb mijn hoofdeind van bed al een stukje omhoog gedaan, omdat als ik plat op mijn rug lig meteen een harde buik krijg... Ook als ik me omdraai meteen harde buik.
    En, weet niet hoe ik het moet uitleggen maar voeld als ik me omdraai ook alsof mijn baarmoeder zich helemaal uitrekt, dit gaat gepaard met harde buik en is best gevoellig...

Hoor graag of andere hier ervaring mee hebben, ben mezelf helemaal gek aant maken!!! Wil wel dat onze uk veilig blijft zitten voorlopig!

Liefs,

2. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Weet niet hoever je bent in je zwangerschap, maar dit klinkt als groeipijnen!Ik had hier ook vooral snachts last van en door het getrek aan je banden krijg je een harde buik die onderin pijnlijk is!Je kan je haast niet bewegen op zo'n moment!Je kunt wel morgen vragen of ze je urine even nakijken, een blaasontsteking zorgt ook voor pijnlijke harde buiken...

3. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Hier ook veel last van harde buiken. Vk gaf aan dat ik rustiger aan moest doen, maar dat harde buiken er wel bij horen en dat de een daar gevoeliger voor is dan de ander. Probeer ze te turven op een dag en schrijf erbij per harde buik wat je aan het doen was. 10/15 harde buiken op een dag is heel normaal. Pas als ze ieder kwartier komen en er een regelmaat in zit is het zorgwekkend. En idd, blaasontsteking zorgt ook voor harde buiken.

Maar zoals mijn vk ook zegt, als je je druk maakt altijd bellen, liever een keer teveel dan te weinig ook in het weekend.

4. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè,

Bedankt voor jullie reactie! Ben er weer een beetje meer gerust door ;) wil inderdaad even een urine test, om het in ieder geval uit te sluiten.
    Ben as woensdag 25 weken.

5. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen urine laten checken op blaasontsteking. En in de middag even bij de vk langs, fijn!

Deel Deze Pagina