Harde buiken/voorweeen of toch het begin?

Discussion in 'De bevalling' started by kirsten1988, Jul 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

Feb 5, 2011
    824
    0
    16
    Hoi dames,
    Inmiddels ben ik 40.4 weken zwanger. Gisteren en vandaag een klein stukje slijmprop verloren. Nu sinds vanochtend ongeveer 2 a 3 harde buiken en menstruatie krampjes per uur. Tevens ben ik mega chagrijnig en heb geen zin in veel mensen om me heen. Had zelfs geen zin om met m'n vriend aan de tel te zitten. Herkennen jullie dit als voorteken of zijn m'n hormonen van slag? Verder weinig trek gehad overdag in eten en nu net opeens behoefte aan veel en vet eten...

Ben benieuwd naar jullie ervaringen vlak voor dat bevalling begon!

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Hier een beetje hetzelfde. Al twee dagen weinig honger alleen in bepaalde dingen. Harde buiken al twee weken veel. Ongikrampen al twee dagen soms wel een uur achter elkaar. Het zegt nog niks helaas

3. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

Nov 15, 2009
    311
    0
    0
    Hee, dat behoefte hebben aan alleen zijn wel heel er maar dat van dat eten juist niet. Ik had weinig trek voor de bevalling, moest ook heel de dag door naar de wc :)
    Dat schijnt ook een voorteken te kunnen zijn, dat je lichaam zich opmaakt en alvast darmen etc leeg maakt (lekker smakelijk)...
    Succes, hoop dat het snel begint!

4. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,140
    0
    0
    Hier al weken harde buiken. Slijmprop ook al ruim een week geleden verloren maar zoals het er nu uitziet is er geen bevalling in aantocht. Nu ben ik ook pas 37 weken:p Vorige zwangerschap was ik nu al bevallen.

5. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

May 3, 2010
    1,036
    303
    83
    hopelijk zet het door voor je :)
    zolang de krampen nog onregelmatig zijn dan zijn het nog voorweeën. Maar ik heb ook gelezen dat ze regelmatig kunnen komen, om dan weer te stoppen.
    Toen ik me voelde zoals jij omschrijft toen duurde het 1.5 dag voordat de bevalling begon, was ook de mensen zat nergens zin in. Spannend :D

6. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

May 3, 2010
    1,036
    303
    83
    en hoe ik herkende dat het ging doorzetten? na de onregelmatige weeën kwamen ze om de 5 minuten uuuuurenlang. En de weeën deden gewoon echt pijn en het was niet grappig meer zegmaar.. toen wist ik ook dat het begonnen was.

Share This Page