Hoi ben 33 wk zwanger, Heb in nov 2 wk plat gelegen volgens de duitse gyn vroegtijdige weeën. ... Nu heb ik sinds 2 weken erg veel last van pijnlijke harde buiken... Mijn bmhals is gisteren gemeten op 2,6... Heb nu maat eens even precies bij gehouden hoe vaak ik last heb van harde buiken. Vanaf vanochtend 9 tot nu half 4 20 harde buiken die samen gaan met steken en menstruatie krampen. Is dit erg?
Hey ik zou idd even de verloskundige bellen harde bukken mogen al geen pijn doen dus even bellen. Groetjes
Harde buiken kan wel maar zo lang ze niet met regelmaat terug komen en mogen geen pijn doen. Heb je al contact gehad?
Omdat ik deze klachten nu al 2 weken heb, ben ik vorige week langs de klinische VK geweest in het ZH en die zei dat het van een blaasontsteking kan komen. Die heb ik dus niet..... Nu heb ik gisteren weer het ZH gebeld en mocht langs komen bij de gyn. Daar verteld dat ik veel last heb van harde buiken die pijn doen in combi met steken en menstruatie krampen. Maar alles zag er goed uit met de beeb.... Alleen was de bm hals nu 2,6 en heb ik vlgnd week donderdag een nieuwe afspraak staan om te kijken naar de bm hals. Verder zei ze, als ik bloed verlies of veel slijm moet ik eerder contact opnemen