heeel laag baby voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door peekaboo, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    zoals jullie zien ben ik bijna 31 weken , en sinds een aantal dagen voel ik kleine uk heeeel laag trappen (halve stuit ,halve dwarsligger), voelde hem gisteren dus echt vlak boven schaambot aan de buitenkant , en voelde vanbinnen in men doos zeg maar alsof zen voetje al naar buiten wou ,
    herkent iemand dit ?

ben behoorlijk geschrokken dat ie zo laag trapt , wil dit zeggen dat hij is ingedaald ofzo ? kan dat met een stuitligger ?

2. sarientje3

sarientje3 Actief lid

7 jan 2012
    194
    1
    0
    Zit veel achter de computer,maar daarnaast veel ge
    tilburg
    Die van mij voel ik oook heel vaak laag trappen, denk wel niet zo laag als bij jou, maar als ik zit voel ik haar laag trappen, als ik lig, dan zie ik t wel meer bij me navel soms ook wel als ik zit hoor.
    En ik ben nu 23weken en 3dgn zwanger..Wat indalen betreft kan ik nog geen mening over geven daar heb ik nog geen ervaring mee.

3. peekaboo

als ik lig voel ik hem dus zoo laag , als ik zit ook maar dat is normaal

4. sarientje3

sarientje3 Actief lid

7 jan 2012
    194
    1
    0
    Zit veel achter de computer,maar daarnaast veel ge
    tilburg
    Ik heb t ook wel soms/vaak als ik lig, maar denk gewoon omdat ze vaak laag ligt, denk dat ze daar t fijnst vind liggen, voel t ook erg goed als ze soms tegen me blaas aan trapt/daar dichtbij ligt haha...maar maak me er allemaal niet druk om, denk dat t wel bij meer kindjes zo is. En als ze wiebelt want ze is soms een echte wiebel kont dan zie ik er zo overal en nergens wel bewegen/trappen haha...

5. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Ons ventje trapt ook heel vaak beneden. Is dan net of hij er al uit wil. Maar in princiepe zitten ze ook niet ver van de uitgang. Ik zou me er niet te druk om maken, maar het voelt idd raar en niet zo fijn...

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik voel de kleine soms ook erg laag richting schaambot (en ben pas 25,5 week ) vk heeft toen straks gevoeld en hij ligt met hoofdje naar beneden maar gewoon zoals hij bij deze termijn hoort te zitten qua hoogte. Dus waarschijnlijk een arm ofzo die ineens slaat..

Maar bij jou kan het mogelijk door indalen komen misschien?

7. peekaboo

nou men meid was ook op 32 weken al volledig ingedaald ,zij lag wel met hoofdje beneden , nu ligt ie met zen voeten boven weet niet of dat dan uberhaupt kan , heb wel de nodige steken en krampen gehad die bij een indaling kunne horen maar geen idee of het werkelijk kan , laatste controle op 6 april vond de gyn zen voetjes ook al heel laag liggen verder niets van gezegd

Deel Deze Pagina