Ik heb een hele lichte huid, maar ben gevoelig voor pigmentvlekken. Ik had altijd al een lijntje van navel tot schaambeen. In de zwangerschap is dit een hele duidelijke streep geworden vanaf mijn borstbeen tot aan mijn schaambeen. De kleur was steeds gelijk, gewoon bruin en duidelijk zichtbaar. Mijn tepels zijn ook verkleurd van roze/bruin naar echt diep bruin. Nou heb ik sinds twee dagen dat het echt ineens véél donkerder wordt allemaal! De streep is net een vers litteken en mijn navel is ook ineens helemaal meegekleurd. Mijn tepels zijn nu zo'n beetje zwart/bruin. Herkent iemand dit? Ik vind het zo bizar
Ik heb wel een mooie streep van beneden tot boven en tja, nu je het zegt... Van de week dacht ik ook ff dat het donkerder aan worden is. Maar echt veel donkerder kan ik niet zeggen. Ik ben benieuwd hoe de streep er uit ziet over een paar weken. Wie weet wordt het bij mij inderdaad ook nog donkerder. Maar ze zeggen dat het wegtrekt na de bevalling. Of heb ik het dan mis?
Dank je wel voor je reactie Het schijnt niet altijd weg te trekken. Ik verwacht dat er wel wat te zien blijft, want ik had het voor de tijd ook al wel. Dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Het viel me nu op dat ie ineens zo héél veel donkerder is geworden. Vind ik echt bizar om te zien, haha.
Ben benieuwd hoe het er bij mij uit gaat zien dan! Mijn man vindt het hartstikke schattig! Het ziet er ook wel lief uit vind ik...
zo'n streep kan ik niet over meepraten. Wel mijn tepels zijn een heel stuk donkerder geworden! Vooral de laatste weken is dat opgevallen. Ben nu 37w en 5d
Heb het bij beide zwangerschappen gehad. Erna trok het langzaam weg. Ook de donkere tepels werden bij mij aan het eind veel donkerder.
Je wordt er niet mooier op he??!! Hier donkere haren op mn buik. Doordat mijn buik steeds witter wordt, geen zonlicht, vallen die haartjes ook steeds beter op. Voel me net een kokosmat. Heb al regelmatig met een scheermesje in mn handen gestaan, maar ik kan nog steeds de verleiding weerstaan. Hoop maar dat die donkere haren na de bevalling ook echt weer weggaan.
@zara75 Die haartjes verdwijnen na de bevalling....12 weken na de bevalling was mijn buik weer mooi glad... ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap niets aan mijn 'buikvachtje' gedaan...pff ben nu 7 weken zwanger en er verschijnen weer haartjes....:x @Sopann herkenbaar het steeds donkerder worden van zwangersschapslijn en tepels....15 maanden na de bevalling bij mij nog steeds zichtbaar, al is ie heel wat lichter geworden....tja zal binnenkort wel weer donkerder worden
Ook hier buikhaartjes! Pffff! Lijkt wel een hele nieuwe vacht! Gelukkig kan ik ook de verleiding weerstaan wat scheren betreft en geloof de dames die al bevallen zijn maar op hun woord dat het minder wordt na de bevalling.
Ik had juist tijdens de zwangerschap mínder buikhaartjes! Vond het ideaal zo... Alleen kwamen ze na de bevalling en kraamtijd weer terug . Linea negra gaat niet altijd volledig weg! Bij mij zit hij er na 6 mnd nog steeds, wel lichter dan tijdens de zwangerschap, maar vooral het streepje onder de navel kun je nog steeds goed zien. Hij werd bij mij tijdens het einde van de zwangerschap ook steeds donkerder, alhoewel niet zo extreem als TS beschrijft.
Hmm... Mijn pigment is duidelijk gewoon wat fanatieker dan dat van de rest Haartjes herken ik ook. Toevallig heb ik vorige week een keer het scheermesje eroverheen gehaald. Met de haren mee en niet heel grondig. Gewoon even voor de mooi Nog eventjes, dan kan ik me hopelijk weer sexy voelen én sexy bewegen, want vooral dat laatste is best een uitdaging op het eind, haha.